Gruby Benek rozwija sieć restauracji

Łódź, Rumia, Chełm – to trzy miasta w których w ostatnim czasie pojawiły się nowe lokale sieci restauracji Gruby Benek. Marka jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Właścicielem sieci  jest łódzka spółka Gruby Benek sp. z o.o.

Aktualnie sieć Gruby Benek tworzą 43 restauracje zlokalizowane w małych i średnich miastach w całej Polsce. Sieć jest rozwijana dzięki specjalnie opracowanemu systemowi franczyzowemu. Jak podkreślają przedstawiciele brandu, zwrot inwestycji następuje w 12 – 15 miesiącu prowadzenia restauracji.

– Jako sieć nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20- letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem – informuje zarząd Gruby Benek sp. z o.o.

Decydując się na współpracę z marką franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na każdym etapie współpracy. Zarząd sieci m.in. prowadzi działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim, zapewnia pomoc w wyborze lokalizacji oraz negocjuje warunki umowy najmu. Franczyzobiorca otrzymuje także projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu, a także procedury operacyjne, standardy działania oraz obsługi klienta.

Przewidywana suma inwestycji to opłata licencyjna – 5 tys. zł netto; oraz opłata franczyzowa – 1,4 tys. zł netto. Przewidywany koszt inwestycji – od 60 tys. zł.

 

Gruby Benek w social mediach

Jednym z ciekawych działań sieci w social mediach wspierających sprzedaż i rozpoznawalność  marki  jest współpraca z influencerami. W ubiegłym roku po trzymiesięcznej kampanii  (m.in. z Lordem Kruszwilem), marka wygenerowała zasięg blisko 6 milionów wyświetleń na materiałach video promujących sieć restauracji Gruby Benek.

Grupą docelową kampanii byli młodzi widzowie w przedziale wiekowym 13 – 25 lat. W wyniku przeprowadzenia akcji udało się zaktywizować liczącą ponad 40 tys. użytkowników grupę o nazwie „Klub przyjaciół Benka”.

– Cieszymy się, że dzięki zaledwie 4 materiałom video, udało nam się dotrzeć do tak szerokiego grona odbiorców – podkreślał Mariusz Krakowski specjalista ds. marketingu sieci Gruby Benek. – Wsparcie promocji kanałami na Youtube to m.in. wynik obserwacji naszych młodych konsumentów, którzy coraz częściej swoje decyzje zakupowe opierają o rozpoznawalne osoby. Kolejnym czynnikiem są zmiany w algorytmach Facebook’a, które przyczyniły się do spadku znaczenia fanpage’y. Tylko szybkie reagowanie na zachodzące zmiany na płaszczyźnie marketingu w gastronomii, pozwalają docierać do szerokiego grona klientów i pozostawać w ich świadomości.

Sieć planuje kolejne materiały przygotowywane we współpracy z innymi influencerami.

– Nasza komunikacja będzie obejmowała różne grupy docelowe, zamierzamy stosować nieszablonowe formy promocji – dodaje Mateusz Szewczyk, Prezes Zarządu Gruby Benek Sp. z o.o.

Przypomnijmy, Gruby Benek to sieć ponad 40 restauracji. Markę wyróżnia multioferta – w restauracjach GB znaleźć można nie tylko pizze, ale także burgery, smażone kurczaki, desery.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl