11 nowych salonów pod marką Tifo. W planach kolejne

tifo

Zgodnie z zapowiedziami spółka Tifo konsekwentnie realizuje rozwój w 2019 r. – Od początku roku otworzyliśmy 11 punktów na terenie kraju. Aktualnie poszukujemy lokali od powierzchni od 130 do 220 mkw. – mówi dla Retailnet.pl Dominik Bury, Prezes zarządu spółki Tifotex, który jest właścicielem sieci salonów Tifo Polska Sieć Odzieżowa.

Tifotex Sp. z o.o. dynamicznie rozwija stacjonarną sieć sprzedaży. W ciągu ostatnich 3 miesięcy nowe salony pod marką Tifo pojawiły się w kolejnych polskich miastach.  W Jarosławiu przy Dworcu Autobusowym sieć otworzyła salon o powierzchni 170 mkw., a w Aleksandrowie Łódzkim przy ulicy Wojska Polskiego 17 zajęła lokal mierzący 165 mkw. W Łańcucie otworzyła salon firmowy przy ul. Cetnarskiego 2A o powierzchni 160 mkw. W Sandomierzu przy ul. Tadeusza Króla 1 i Raciborzu przy ul. Odrzańskiej, każdy z lokali po 160 mkw.

– Kolejnym punktem na mapie, gdzie otwarty zostanie salon Tifo jest lokalizacja w Miechowie. W tutejszej Galerii Miechowskiej przy ulicy Henryka Sienkiewicza 14 zajmiemy lokal o powierzchni 195 mkw. – oznajmia Dominik Bury.

Poszukiwane lokale

Pierwsze półrocze 2019 roku to czas bardzo intensywnego rozwoju sieci, a zgodnie z przyjęta strategią drugie półrocze zapowiada się równie mocno. Właściciel sieci Tifo Polska Sieć odzieżowa już teraz zapowiada dalszą ekspansję – w sierpniu planuje otworzyć salony m.in. w Gorlicach, Nowym Sączu, Rzeszowie oraz Kętach. Równolegle poszukuje lokali od 130 do 220 mkw. powierzchni, w których otwarte zostaną kolejne salony firmowe pod szyldem Tifo.

Poza wielkością lokalu i potencjałem handlowym nowej lokalizacji istotne jest sąsiedztwo innych marek. – Preferujemy lokalizacje w bliskim sąsiedztwie marketów spożywczych, sieciowych sklepów drogeryjnych oraz salonów obuwniczych – zaznacza Dominik Bury, Prezes Zarządu.

– Przy optymalnej 180 mkw. powierzchni uzyskujemy najlepsze wyniki handlowe. Asortyment oferowany w salonach naszej sieci jest identyczny dla każdego punktu tak, by klient w każdym mieście, w którym się znajdujemy miał dostęp do pełnego asortymentu – dodaje.

Polski kapitał

Firma Tifotex właściciel sieci Tifo – Polska Sieć odzieżowa powstała w lutym 2012 roku, zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i akcesoriów tekstylnych, domowych oraz galanteryjnych.   Sprzedaż realizowana jest tylko przez sklepy stacjonarne. O ofercie promocyjnej klienci mogą również dowiedzieć się na stronie internetowej firmy: www.tifo.com.pl oraz na portalach społecznościowych gdzie spółka posiada swoje oficjalne konta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl