Centrum Handlowe Czyżyny przechodzi duże zmiany

Kiedy w 2002 roku otwierano Centrum Handlowe Czyżyny był to największy i najnowocześniejszy obiekt tego typu w tej części Krakowa. Dziś, po 17 latach na rynku, jedno z pierwszych krakowskich centrów przechodzi zmiany. Ich efekty są już widoczne. Obiekt zarządzany jest przez Apsys Polska.

Oferta Czyżyn zmienia się i unowocześnia na wzór podobnych obiektów chociażby w Wielkiej Brytanii. Przede wszystkim przybywa tam znanych marek, głównie odzieżowych. Ostatni rok przyniósł otwarcie salonów m.in. Orsay, Pierre Cardin, Diverse, Queen, a niedawno także Big Star.

Również sklepy, które obecne są w centrum od lat, przedłużają umowy z właścicielem, zostając na kolejne lata. Swoje salony nadal w Czyżynach będą mieć m.in. Douglas, Quiosque, Virgin Mobile, Świat Książki, Kodak i Pawo. Ta ostatnia marka dodatkowo powiększyła ostatnio swój sklep, poszerzając tym samym także ofertę. Efekt? W centrum handlowym można już znaleźć aż 17 sklepów z ubraniami, butami i dodatkami.

Wysoka odwiedzalność CH Czyżyny

Ostatnie zmiany podobają się nowohucianom. Ponad 97 proc. klientów centrum handlowego deklaruje, że robi tutaj zakupy w sklepach odzieżowych. Odświeżającą się ofertę pozytywnie ocenia natomiast 71 proc. – wynika z badań zrealizowanych na początku czerwca przez Newbridge Poland, właściciela obiektu. Sklepy z ubraniami, zaraz po sklepach spożywczych i wyposażenia wnętrz, należą dziś do najchętniej odwiedzanych.

Ale nie tylko oferta modowa jest rozwijana w Czyżynach. Przybywa także innych sklepów. Koniec 2018 roku przyniósł otwarcie m.in. bardzo lubianego sklepu – Flying Tiger Copenhagen.  Z kolei jeszcze w czerwcu w ofercie Czyżyn ma zadebiutować home&you. Zyska także oferta gastronomiczna. Na przełomie czerwca i lipca swoją kawiarnię otworzy tutaj Nakielny, a Awiteks zainwestuje w nowe oblicze swojego punktu.

Modernizacja obiektu

Zmiany w ofercie nie są jedynymi, które zachodzą w centrum. Od jego przejęcia przez nowego właściciela stale prowadzone są tutaj także modernizacje. W ich efekcie Czyżyny mogą pochwalić się nowoczesną strefą gastronomiczną z miejscem do zabaw dla dzieci oraz kuchenką mikrofalową do podgrzewana mleka dla niemowląt.

Ponadto posadzka na całym pasażu została wymieniona, a centrum handlowe wewnątrz zostało odmalowane. Dodatkowo na pasażu stanęły strefy relaksu, gdzie można odpocząć czy naładować urządzenie mobilne. W lutym tego roku w obiekcie pojawił się też wewnętrzny plac zabaw dla dzieci.

Z kolei koniec maja przyniósł otwarcie pierwszej zewnętrznej strefy relaksu, w której można znaleźć przypominające plażowe kosze siedziska chroniące przed słońcem oraz drewniane leżaki. Oprócz tego w czerwcu wokół centrum handlowego pojawiło się aż 60 donic z roślinnością.  Jednocześnie trwają także prace nad zewnętrznym placem zabaw. Ten ma szansę pojawić się jeszcze w tym roku.

CH Czyżyny stawiają na rozrywkę

Ukoronowaniem zmian ma być odświeżony logotyp oraz zmiana nazwy centrum. Klienci mogą spodziewać się także większej liczby wydarzeń. W tym roku  Czyżyny przygotowały rekordową liczbę imprez. Sporo z nich zorganizowano z myślą o dzieciach i całych rodzinach, nie zabrakło także wydarzeń, które łączą zabawę z edukacją, a także akcji, w których rolę główną gra Nowa Huta i Czyżyny.

Przykład? Na Walentynki w Czyżynach można było zdobyć unikalny plakat „Zakochaj się w Nowej Hucie” stworzony przez artystkę Katarzynę Bogucką, z kolei wiosną do centrum zawitała Anna Nowak – Ibisz ze swoją „Gadżetomanią”, a także robot z Politechniki Krakowskiej.

Czyżyny gościły także zlot krakowskich food trucków. Dzień dziecka upłynął tutaj natomiast pod znakiem LEGO i wielkiego budowania. W centrum regularnie organizowane są także bezpłatne warsztaty „zrób to sam”, w których bardzo chętnie uczestniczą rodziny z dziećmi.

Apsys partnerem SCF

Apsys, zarządca CH Czyżyny, jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Apsys jest partnerem merytorycznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl