Jesienią Arkadia przejdzie rebranding

Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej. Pierwsza fala obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r. Wśród nich jest warszawska Arkadia.

Wprowadzenie marki Westfield w całej Europie kontynentalnej zostało ogłoszone, gdy Unibail-Rodamco nabyło Westfield w 2018 roku, tworząc Unibail-Rodamco-Westfield, czołowego światowego dewelopera i operatora flagowych lokalizacji handlowych.

Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie Paryża oraz Westfield Euralille w Lille; jedno w Szwecji: Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie; jedno w Czechach: Westfield Chodov w Pradze i jedno w Polsce: Westfield Arkadia w Warszawie. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Globalna marka Westfield

Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.

We wrześniu 2019 r. rozpocznie się nowa kampania marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak: kino, telewizja, druk i media społecznościowe.

– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – mówi Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

Arkadia w pierwszej 10 obiektów

Arkadia znalazła się wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a tym samym nową, międzynarodową wartość, zapewniającą spektakularne podniesienie standardu.

– Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek – mówi Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę. – Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – dodaje Grzegorz Grajkowski. – Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Tym samym zostały docenione piętnastoletnie działania w zakresie zarządzania obiektem pod względem inwestycyjnym i marketingowym – podsumowuje.

Wprowadzenie marki rozpocznie się w 2019 i będzie kontynuowane w 2020 i 2021 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl