So! Coffee zapowiada otwarcie 7 nowych lokali

So! Coffee

– Chcemy się dalej rozwijać, dlatego poszukujemy kolejnych lokali dla nas i dla naszych franczyzobiorców. Jesteśmy w stanie otwierać kompaktowe wyspy (30-50 mkw,), jak również lokale od 80 do ponad 120 mkw. w zależności od możliwości wystawienia stolików na pasaż, ogródek wewnętrzny/zewnętrzny itd. – mówi dla Retailnet.pl Grzegorz Łyczak z-ca Dyrektora Operacyjnego Development & Franchise w So! Coffee. Z przedstawicielami sieci będzie można spotkać się podczas jesiennych targów Shopping Center Forum 2019 CEE.

Kawiarnie sieci So! Coffee obecne są już w 56 lokalizacjach w 29 miastach w Polsce i w 17 punktach za granicą (we Francji, Hiszpanii, Rumunii i Czechach). Zgodnie z przyjętą strategią sieć rozwija się przede wszystkich w centrach handlowych, outletach, przy głównych arteriach miejskich, na dworcach kolejowych oraz lotniskach.

Systematyczny rozwój

Od początku roku portfolio So! Coffee powiększyło się o 3 nowe kawiarnie. W lutym marka zadebiutowała w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu, gdzie zajęła lokal o powierzchni 100 mkw. Trzy miesiące później kawiarnie So! Coffee pojawiły się w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu (wyspa o powierzchni 50 mkw.) oraz na lotnisku Świdnik w Lublinie (lokal wielkości 71 mkw.). W planach na ten rok jest otwarcie czterech kawiarni własnych (m.in. na Śląsku i woj. kujawsko-pomorskim) oraz trzy lokale franczyzowe.

– Od pewnego czasu obserwujemy nasycenie powierzchnią handlową w galeriach i spowolnienie inwestycji w nowe obiekty. Wynajmujący zmieniają koncepcję centrów handlowych poszerzając strefy rozrywkowe i gastronomiczne, co powoduje większą konkurencję i skłania nas do rozważania ekspansji w centrach miast, przy głównych ulicach i deptakach – mówi Grzegorz Łyczak z-ca Dyrektora Operacyjnego Development & Franchise w So! Coffee.

Prawdziwa metamorfoza

Sieć rozwija się nie tylko inwestując w nowe, ale także w istniejące lokale. W bieżącym roku So! Coffee przeprowadziło znaczący remodeling kawiarni w Factory Annopol w Warszawie.

– Kawiarnia przeszła prawdziwą metamorfozę i jest obecnie wizytówką naszej sieci. Całkowita powierzchnia użytkowa lokalu to ponad 100 mkw., z czego część dla gości z 50 miejscami siedzącymi zajmuje ponad 80 mkw. Nasze kawiarnie to miejsca do rozmów i spotkań z ludźmi, które pozwalają się oderwać od codzienności – mówi Anna Szcześniak, Kierownik marki So! Coffee.

Do wyposażenia i wystroju wnętrza dodano meble tapicerowane z przewagą kanap i foteli.  Zastosowano różnorodne faktury, naturalne, szlachetne ekologiczne materiały (korek, kamień, drewno, metal). Wnętrze dopełnia różnorodne, budujące nastrój oświetlenie (wiszące oraz kinkiety) oraz detale budujące przyjemne otoczenie (roślinność, lustra, donice, poduchy).

So! Coffee w Factory Annopol

Na szczególną uwagę zasługują udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Duże przestrzenie między stolikami ułatwiają dostęp osobom na wózkach inwalidzkich. Wysokość i szerokość stolików została dopasowana do wózków, a piktogramy na witrynie szklanej oraz stołach sygnalizują miejsca im dedykowane. Dostępne są również uchwyty na kule dla osób starszych, a przy kasie została zamontowana pętla indukcyjna dla osób z aparatami słuchowymi czyli system wspomagania słuchu, który umożliwia osobie niedosłyszącej odbiór nieskazitelnie wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczna (T), w którą wyposażony jest każdy aparat słuchowy. Ponadto, w kawiarni osoby niesłyszące i starsze, mogą korzystać z przywoływaczy – za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku mogą poprosić obsługę do stolika. W kawiarni stosuje się też znikopis (tablica do pisania) przy kasie dla osób niemych, która umożliwia napisanie zamówienia. Nie zapomniano również o misce dla psa przewodnika, która została umieszczona w widocznym dla każdego miejscu. Sieć planuje kolejne otwarcia w tym formacie.

Marka należy do Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. Lagardere Travel Retail jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 34 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. Spółka Lagardere Travel Retail, działająca wcześniej pod nazwą HDS Polska jest obecna na rynku sprzedaży detalicznej od 1998 roku i zarządza siecią 850 punktów sprzedaży, w tym 113 lokalami gastronomicznymi

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl