CH Focus w Bydgoszczy nie zwalnia tempa. Nowe marki i koncepty handlowe w obiekcie

CH Focus w Bydgoszczy pozytywnie zaskakuje kolejnymi nowościami. I półrocze bieżącego roku upłynęło w CH Focus pod znakiem intensywnych zmian konceptów handlowych oraz dywersyfikacji miksu najemców.

Korzystając z odświeżenia umów leasingowych CH Focus kontynuuje zmiany w miksie najemców, wspierające pozycjonowanie centrum i jak najciekawsze dopasowanie oferty do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku. Portfolio marek bydgoskiego centrum w ostatnim czasie wzbogaciła marka Guess. Na powierzchni ponad 280 mkw. nowo otwartego salonu klienci znajdą m.in. kolekcje odzieży codziennej, denimu, torebek, zegarków oraz obuwia. W gronie nowych najemców obiektu znalazła się też Verona – marka oferująca autorską złotą i srebrną biżuterię.

W maju br. – po relokacji i modernizacji – został ponownie otwarty salon W. Kruk. Nowa przestrzeń handlowa zapewnia większy komfort zakupów oraz pozwala na ekspozycję dodatkowych kolekcji. W odświeżonym wnętrzu, z nowymi witrynami, klientów przywitała także marka Yes.

Zmiany objęły także dwa salony modowe. Na większej, dwupoziomowej i na nowo zaaranżowanej powierzchni dostępna jest oferta dla kobiet i mężczyzn marki Reserved. Nowy koncept handlowy w nowej lokalizacji zyskała także marka Tatuum.

Poszukujący nowych smaków będą mogli skorzystać ze wzbogaconej oferty gastronomicznej bydgoskiego centrum – do listy działających tu restauracji dołączyła kolejna – Express Oriental, oferująca dania inspirowane smakami Azji i Turcji.

– Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i odpowiedniemu doborowi marek, które proponujemy klientom. Dzięki bliskiej współpracy z najemcami, wspieramy ich plany rozwoju oraz podejmujemy wspólnie działania dla coraz lepszego wyeksponowania ich oferty – tak, aby dostarczać klientom nowe pozytywne doświadczenia. Wierzę, że dzięki wprowadzanym nowym markom oraz nowym udogodnieniom w centrum i unikalnej w regionie ofercie, każda kolejna wizyta w naszym centrum jest dla odwiedzających źródłem nowych inspiracji – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

140 sklepów w Centrum Handlowym Focus w Bydgoszczy

Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się prawie 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych: H&M, Reserved, Guess, Mohito, Royal Collection, Promod, Etam i Sinsay, a także elektromarket Media Expert, Empik, Smyk, iDream Apple Premium Reseller oraz sklepy z wyposażeniem domu: Duka i Home&You. Dla miłośników aktywnego trybu życia na ponad 1 tys. mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje pierwszy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy – StepOne. Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, Mc Donald’s, Salad Story, Grycan, Costa Coffee, Cukiernia Sowa i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje francuski operator spożywczy Carrefour, który otworzył w centrum pierwszy w regionie market w formacie premium tej sieci. W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada sale 4DX. Z myślą o najmłodszych w bydgoskim centrum działa też Figlowisko. Na niemal 700 mkw. powierzchni do dyspozycji dzieci są m.in.: jedyny w regionie wewnętrzny park linowy, ścianki wspinaczkowe, sale urodzinowe oraz Strefa Malucha. CH Focus w Bydgoszczy zostało oddane do użytku w 2008 roku. Właścicielem obiektu jest Atrium European Real Estate Limited – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W portfolio Grupy znajdują się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w czterech krajach, o wartości rynkowej 2,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 980 tys. mkw. W październiku Grupa sfinalizowała transakcję nabycia za kwotę 301,5 mln euro prestiżowego kompleksu usługowo-handlowego Wars Sawa Junior, znajdującego się w sercu Warszawy, tym samym zwiększając do 85 proc. udział aktywów w Polsce i Czechach w całości portfela. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS. Atrium posiada w Polsce 22 centra handlowe o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 581 200 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl