Galerie z portfolio NEPI Rockcastle udostępniły aplikację Sezam

Klienci ośmiu galerii handlowo-rozrywkowych, należących do NEPI Rockcastle, mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego Sezam. Bezpłatna aplikacja na telefon umożliwia odwiedzającym zbieranie punktów za transakcje dokonane we wszystkich sklepach i lokalach usługowych na terenie wybranej galerii, a następnie ich wymianę na atrakcyjne prezenty. Aplikacja Sezam została stworzona z myślą o deweloperach i inwestorach zainteresowanych skutecznym podtrzymywaniem relacji ze swoimi klientami.

NEPI Rockcastle jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE, największych targów nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Nowy program lojalnościowy NEPI Rockcastle nagradza tych klientów galerii handlowych, którzy w wybranych centrach robią regularne zakupy, a także korzystają z różnego rodzaju usług i rozrywek. Docenią go również osoby, dla których liczy się wygoda i oszczędność czasu – teraz planując wizytę w galerii tak, aby załatwić jak najwięcej spraw w jednym miejscu, otrzymają dodatkowy bonus w postaci punktów wymienianych na prezenty: przydatne akcesoria, małe AGD, vouchery na usługi (np. fryzjerskie, pralnicze, gastronomiczne), bilety do kina czy karty podarunkowe do salonów. Kolekcjonowanie punktów odbywa się w aplikacji mobilnej Sezam, dostępnej do bezpłatnego pobrania w Google Play i App Store.

Kliknij, pobierz, zyskaj

Przewagą i dużą innowacją tego rozwiązania jest przede wszystkim szybkość oraz minimum wysiłku dla klientów. W łatwy i intuicyjny sposób użytkownik rejestruje paragony, które natychmiast przeliczane są na punkty. W efekcie można od razu odbierać natychmiastowe gratyfikacje lub zbierać punkty na dużo bardziej wartościowe nagrody z puli premium. Sezamto aplikacja przeznaczona dla każdego, niezależnie od zasobności portfela. Każdy – student, senior czy przedsiębiorca, kobieta czy mężczyzna znajdzie w programie lojalnościowym coś dla siebie.

Jak to działa?

Zbieranie punktów w programie lojalnościowym Sezam jest banalnie proste. Pobraną na telefon aplikację należy zainstalować, wybrać z rozwijanej listy nazwę galerii handlowej, w której właśnie chcemy zrobić zakupy i już możemy zacząć kompletować punkty. Obecnie tę możliwość mają klienci galerii: Platan, Pogoria, Bonarka, Focus Mall Zielona Góra, Focus Mall Piotrków Trybunalski, a także Galerii Wołomin, Alfa Białystok i CH Solaris Center. Aplikacja Sezam przeliczy każdą wydaną przez użytkownika złotówkę na punkty, pod warunkiem, że po zakończonych zakupach w aplikacji zostanie zarejestrowany paragon potwierdzający transakcję. Dzięki zastosowanej najnowszej technologii jest to proste i nie wymaga integracji z systemami kasowymi najemców, ponieważ paragon skanowany jest za pomocą skanera zintegrowanego z aplikacją, który działa jak aparat fotograficzny. Dostępny w aplikacji katalog prezentuje pulę nagród, które są również swoistego rodzaju reklamą oferty najemców, a aplikacja podpowiada, ile punktów należy zebrać, by odebrać wymarzoną nagrodę. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik może wcześniej zdecydować, która nagroda będzie dla niego najbardziej satysfakcjonująca – czy zdecyduje się na drobne przyjemności, jak np. kawa, czy też przeznaczy punkty na większy podarunek. Warto nadmienić, że w katalogu nagród znajda się nie tylko produkty i usługi dostępne u najemców centrów, ale również u partnerów, z którymi centra współpracują – np. w Alfa Centrum klienci będą mogli wymienić punkty na zaproszenia do Teatru Dramatycznego im. Al. Węgierki czy dwuosobowy pobyt w Hotelu Cristal w Białymstoku.

Z korzyścią dla wszystkich

Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom naszych galerii nową, mobilną usługę, która uprzyjemni zakupy, zaoferuje dodatkowe korzyści, ale przede wszystkim wpłynie na zwiększenie obrotów naszych najemców. – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle. Program lojalnościowy Sezam został tak zaprojektowany, aby być efektywnym wsparciem dla naszych partnerów biznesowych. Zakładamy, że pozwoli im jeszcze lepiej poznać potrzeby klientów, a samych klientów zachęcić do częstszego korzystania z zakupów bądź usług w danym punkcie, co tym samym podniesie wartość dokonywanych przez nich transakcji, w naszych centrach – dodaje.

Aplikacja Sezam została stworzona z myślą o deweloperach i inwestorach zainteresowanych skutecznym podtrzymywaniem relacji ze swoimi klientami. To pierwsze tego typu zautomatyzowane rozwiązanie mobilne na polskim rynku, które jednocześnie zostało wdrożone w ośmiu obiektach handlowych. Za wdrożenie programu odpowiada Agencja Marketingowa Golden Rocket.

NEPI Rockcastle jest wystawcą SCF 2019 CEE

NEPI Rockcastle jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach, na Węgrzech oraz w Serbii. Jej wykwalifikowany i doświadczony zespół aktywnie zarządza portfelem wysoko ocenianych nieruchomości komercyjnych. NEPI Rockcastle charakteryzuje przemyślana strategia rozwoju firmy kładąca nacisk na planowanie, jakość wykonania, zrównoważony rozwój, etykę pracy oraz oszacowanie ryzyka na wczesnym etapie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl