Wysyp otwarć w Gemini Park Tychy

Gemini Park Tychy

Aż 5 nowych najemców zadebiutowało w ofercie Gemini Park Tychy w II kwartale br. Łącznie zajęli oni ponad 2,5 tys. mkw. Jednocześnie kolejne marki czekają na swoje otwarcia. Te zaplanowano na najbliższe miesiące.

Właścicielem obiektu jest spółka Gemini Holding, która będzie wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Gemini Park Tychy wzmacnia swoją rodzinną ofertę. Tylko od otwarcia centrum handlowego, które miało miejsce w marcu 2018 roku, jego tenant-mix wzbogacił się aż o 20 nowych marek. Także II kwartał 2019 r. przyniósł w centrum wysyp nowości i to aż w 3 kluczowych dla galerii segmentach.

– Pomimo tego, że jesteśmy na rynku już od ponad roku, nie słabnie zainteresowanie wynajmem powierzchni w Gemini Park. Wręcz przeciwnie. Wyniki, jakie osiągnął obiekt w pierwszym roku swojej działalności oraz silna pozycja na śląskim rynku, zachęcają kolejne polskie i zagraniczne marki do inwestycji w lokale – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

– Najlepszym tego dowodem jest liczba nowo otwartych sklepów od debiutu galerii, ale także wyniki z II kwartału tego roku. Ten ostatni pod względem komercjalizacji był bardzo intensywny i zaowocował aż 5 nowymi otwarciami m.in. segmencie modowym oraz wyposażenia wnętrz. Przyniósł także umowę z marką Dealz oraz rozpoczęcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi dwoma markami modowymi – mówi.

Szersza oferta marek w Gemini Park Tychy

Jakich najemców konkretnie zyskała galeria? Wiosną Carry otworzył w Gemini Park salon mający aż 1,5 tys. mkw., a Top Secret zainwestował w 180-metrowy lokal. W efekcie oferta modowa zajmuje już ponad 52 proc. GLA galerii i zamyka się liczbą 47 sklepów, wśród których są m.in. TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Medicine, House, Cropp, Orsay czy Diverse.

Czerwiec oraz początek lipca przyniosły z kolei dwa otwarcia w segmencie „home”. W ofercie galerii, ale także na Śląsku, zadebiutowała marka Konsimo, zupełnie nowy koncept wnętrzarski na polskim rynku. W sklepie można znaleźć m.in. meble, w tym meble dla dzieci, oświetlenie, tekstylia, dywany, ceramikę, ale także naczynia kuchenne i dekoracje. Najemca wynajął lokal mający 587 mkw.

Blisko 200 mkw. zajął natomiast sklep DlaSpania, w ofercie którego znaleźć można m.in. łóżka, materace, poduszki, kołdry, artykuły pościelowe, a także zapachy do sypialni. Jest to pierwszy w Gemini Park punkt, w którym klienci znajdą wszystko, co niezbędne, aby zapewnić sobie zdrowy i wygodny sen.

Dzięki nowym markom oferta „home” tyskiego centrum zyskała 8 i 9 najemcę, zajmując obecnie już ponad 15 proc. GLA. Obok najnowszych brandów od ponad roku w ofercie centrum handlowego można znaleźć sklepy m.in. Jysk, Komfort, Home&You, Homla czy Komfort Łazienki.

To jednak nie koniec zmian. Także segment gastronomiczny zyskał kolejny atrakcyjny punkt. W czerwcu do grona najemców dołączyła cukiernia Wisienka na torcie. To lokalna marka, stworzona przez jednego z obecnych najemców, który prowadzi w Gemini Park kwiaciarnię. Cukiernia zajęła lokal mający 43 mkw.

W jej ofercie klienci znajdą m.in. domowe ciasta, torty, ciastka, desery lodowe i lody, sałatki owocowe i musy, a także m.in. kawę hiszpańskiej firmy Saula. To już 12 punkt gastronomiczny w Gemini Park. W centrum działają także kawiarnio-lodziarnie Grycan, Lodomania oraz kawiarnia Cafe De Grano.

– Kontynuujmy komercjalizację centrum handlowego. Działania leasingowe prowadzimy dziś praktycznie w każdym z segmentów, zapraszając do współpracy zarówno duże polskie i zagraniczne sieci odzieżowe, wnętrzarskie czy dyskontowe, jak również lokalnych inwestorów – mówi Malcharek.

– Mocno skupiamy się na tym, aby nasza oferta była prawdziwie rodzinna i kompleksowa, a co za tym idzie dawała klientom możliwość zaspokojenia różnych potrzeb zakupowych. W rozwoju tenant-mix’u mamy także na uwadze portfel naszego klienta oraz oczekiwania, jakie wobec nas stawia lokalny rynek – dodaje.

Kolejne otwarcia w przygotowaniu

Nie dziwić powinien więc fakt, że kolejnym najemcą, z którym dział leasingu podpisał umowę jest Dealz. Brytyjska marka dyskontowa zajmie w Gemini Park sklep mający 573 m kw. Jego otwarcie zaplanowano na przełom sierpnia i września. W ofercie będzie można znaleźć szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz, a także zabawek i artykułów papierniczych.

Będzie to już kolejny punkt z produktami w dobrych cenach w tyskiej galerii. Z powodzeniem działają w Gemini Park Tychy także sklepy m.in. Pepco, KiK, a także otwarty pod koniec ubiegłego roku TEDi – pierwszy sklep tej sieci w Tychach. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka.

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald’s, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl