CREAM: Galeria Tarnovia gotowa na zmiany

galeria tarnovia

Galeria Tarnovia w Tarnowie przechodzi zmiany, które wynikają z wprowadzenia nowej strategii opracowanej wspólnie przez jej zarządcę – firmę CREAM i właściciela – Griffin Property Finance II FIZAN. W ciągu roku odświeżenie oferty obejmie niemal 30 proc. powierzchni obiektu. CREAm jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Podjęte starania zauważają i doceniają najemcy – w ostatnim czasie umowy przedłużyły firmy reprezentujące sektor usługowy: Play (39 mkw.), biuro podróży Tui (25 mkw.) oraz Itaka (27 mkw.). Na mapie obiektu pojawił się też nowy 35-metrowy sklep z akcesoriami GSM – Panorama.

Relokacje, powiększenia i nowe umowy najmu

– W Galerii Tarnovia wiele dzieje się już teraz, a to dopiero początek. Wkrótce będziemy informować o kolejnych krokach zmierzających do urozmaicenia oferty. Planujemy, że w ciągu roku zmiany obejmą  5,5 tys. mkw. i będą dotyczyć m.in. nowych umów, relokacji i powiększania lokali przez dotychczasowych najemców – mówi Elżbieta Kutrasińska, senior leasing manager w firmie CREAM.

Pozytywne sygnały płyną również ze strony klientów, którzy chętniej odwiedzają obiekt. W maju 2019 roku centrum odnotowało wzrost odwiedzalności względem tego samego okresu przed rokiem, i to mimo zwiększonej liczby niedziel wolnych od handlu. To wpłynęło jednocześnie na poprawę obrotów, które w maju 2019 roku wzrosły o 7 proc. względem tego samego miesiąca w 2018 roku. Klientów do Galerii Tarnovia przyciąga unikatowa oferta – jedyne w Tarnowie sklepy marek H&M i New Yorker. Atutem jest również jedyne w mieście nowoczesne, wielosalowe kino Cinema 3D. Na poprawę frekwencji wpływa także dostępność galerii – oddanie do użytku przejazdu pod wiaduktem kolejowym przy ulicy Krakowskiej znacznie skróciło i usprawniło dojazd do obiektu. Ten rejon staje się handlową destynacją również dzięki  m.in. otwarciu sklepu spożywczego Lidl.

Galeria Tarnovia funkcjonuje na tarnowskim rynku od 2009 roku. Na ponad 17 tys. mkw. powierzchni handlowej działa 70 sklepów takich marek, jak: H&M, New Yorker – jedyne sklepy w Tarnowie, Smyk, Carry, Reserved, Sinsay, Martes Sport, Triumph, Douglas, Deichmann, CCC, Pepco, RTV Euro AGD oraz Market z grupy Carrefour i jedyne w mieście nowoczesne kino Cinema 3D. Centrum handlowe mieści się przy ulicy Krakowskiej 149. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka przeszło 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.

CREAM jest wystawcaą Shopping Center Forum 2019 CEE

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz budowaniu wartości projektów poprzez indywidualne podejście do każdego z nich. CREAM specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto usługi doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu oraz doradztwo marketingowe, finansowe i księgowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl