Klockownia szuka lokali pod nowe placówki

Klockownia zadebiutowała w grudniu 2016 jako autorski pomysł pani Małgorzaty Wieczerzak, prezesa spółki Peke Mundo. Pierwszy lokal jako koncept został uruchomiony w Warszawskiej Galerii Renova. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Galeria odnotowała stały 20 proc. wzrost footfallu, a Klockownia przyciągnęła rodziny z dziećmi z całej aglomeracji Warszawskiej – pisze Mateusz Mikołaj Rolewski, wiceprezes spółki Peke Mundo.

Spółka Peke Mundo jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Od początku koncept projektowany był w standardzie premium. Klockownię cechuje wysoka jakość wykończenia i dbałość o szczegóły. Lokale, meble i wyposażenie projektowane są zgodnie z wytycznymi pomysłodawczyni przez znanego architekta, pana Witolda Opalińskiego, zwycięzcę wielu międzynarodowych konkursów, min. na Muzeum Internetu w Londynie czy Muzeum Bruce Lee w Hongkongu przy uwzględnieniu najwyższych standardów dotyczących bezpieczeństwa i komfortu bawiących się dzieci.

Klockownia: z myślą o rodzinach

Klockownia to miejsce dedykowane całym rodzinom: dzięki unikalnemu podziałowi na strefy zabaw, dzieci w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach mogą się doskonale bawić nie przeszkadzając sobie nawzajem. Przygotowana oferta przyciąga dzieci od pierwszego aż do 12-13 roku życia, a średni czas zabawy to 2,5 godziny każdorazowo. Ponad 30 proc. dzieci, to stali klienci, którzy odwiedzają Klockownię częściej niż raz w miesiącu.

W ofercie Klockowni poza swobodną zabawą znajduje się organizacja urodzin i warsztaty dla klientów indywidualnych. Klockownia jest członkiem SPiN, to Stowarzyszenie na Rzecz Nauki utworzone przez Centrum Nauki Kopernik i zrzeszające ponad 30 Centrów Nauki w Polsce. Bogata oferta dla grup szkolnych sprawia, że w tygodniu przed południem wszystkie Klockownie tętnią życiem. Każda placówka może przyjąć nawet 300 dzieci z wycieczek szkolnych i przedszkolnych dziennie.

W ciągu prawie trzech lat Klockownia z konceptu przerodziła się w sprawnie działającą strukturę z dopracowanymi procedurami, dobrze przygotowanym personelem pedagogicznym i kompleksową ofertą dla klientów indywidualnych i grupowych. Doskonale wiadomo też, że każda placówka ma zasięg regionalny i może być umiejscowiona w dużej aglomeracji. Klockownia oceniana jest jako bardzo dobry, pożądany najemca, dobrze współpracujący wynajmującym i stanowiący nie lada atrakcję przyciągającą uwagę wielu nowych klientów.

Klockownia rozwija sieć

1 czerwca br. otworzyły się dwie nowe Klockownie, w Arkadach Wrocławskich i Gdańskim Centrum Handlowym Manhattan, obejmując swoim zasięgiem cały Dolny Śląsk, Opolszczyznę, Pomorze Środkowe i Kaszuby. Biorąc pod uwagę Mazowsze, Podlasie i części Lubelszczyzny i południową część Mazur, zasięg Klockowni jest już bardzo duży. Wycieczki szkolne i indywidulane docierają do placówek z odległości prawie dwóch godzin jazdy.

Przy okazji nowych otwarć, Klockownia zorganizowała imprezy kreatywne z okazji Dnia Dziecka na częściach wspólnych. Wydarzenia te zostały ocenione bardzo wysoko – Wrocławskie media oceniły ją jako najlepsze wydarzenie we Wrocławiu. W sumie otwarcia i imprezy w terenach wspólnych przyciągnęły prawie 8 tys. uczestników.

Klockownia poszukuje lokali pod nowe placówki. Oczekiwana powierzchnia to 600 – 700 mkw., ze światłem dziennym, dogodnym dojazdem, blisko centrów miast. W swoich planach dotyczących Polski, Zarząd Spółki bierze pod uwagę jeszcze jeden, duży lokal w Warszawie, ponad to Poznań, Kraków i Katowice.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl