Wittchen kontynuuje dobrą passę

Salon Wittchen

W czerwcu 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen S.A., właściciela sieci sklepów z galanterią skórzaną, wyniosły 23,2 mln zł (wszystkie segmenty). Tym samy spółka odnotowała wzrost  przychodów o 13 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2018.

Przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki w czerwcu 2019 roku wyniosły 21,1 mln złotych, czyli zwiększyły się o 14 proc. w porównaniu do roku ubiegłego, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 18,5 mln zł. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Narastająco w okresie od stycznia do końca czerwca skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen wyniosły 106,8 mln zł, czyli wzrosły o 17 proc. rok do roku. Segment detaliczny w tym okresie wypracował przychody na poziomie 94,3 mln zł.  To wzrost o 17 proc.

Wittchen stawia na strategię omnichannel

W I kwartale 2019 roku Wittchen kontynuował rozwój sprzedaży internetowej na rynku ukraińskim (www.wittchen.ua), rosyjskim (www.wittchen.ru), niemieckim (www.wittchenshop.de) oraz poprzez obecność na platformach sprzedażowych na rynkach europejskich.

Również w I kwartale 2019 roku spółka Wittchen dokonała zakupów ziemi w związku z planowaną inwestycją w rozbudowę centrum logistycznego w Palmirach pod Warszawą. Inwestycja ta ma przyczynić się do co najmniej podwojenia powierzchni magazynowej posiadanej przez Wittchen, a w jeszcze większym stopniu do zwiększenia powierzchni dostępnej do składowania.

Sieć sprzedaży marki Wittchen

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl