Fashion Outlet Kraków wyznaczy nowy standard na polskim rynku outletowym

Rosnące znaczenie rozrywki, gastronomii i usług, ale także digitalizacji zakupów daje nowe impulsy dla istniejących i nowych centrów outletowych. Działania podjęte przez zarząd Fashion Outlet Kraków wyznaczą nowy standard na polskim rynku outletowym

Pierwsze outlety powstające w Polsce po 2000 roku składały się prawie wyłącznie z przestrzeni handlowej przeznaczonej dla sklepów i butików. Po blisko 15 latach od powstania pierwszego centrum Outlet, zmieniły się zachowania i oczekiwania konsumentów. Sprzedaż e-commerce marek modowych i lifestyle’owych sygnowanych przez znanych projektantów osiągnęła wysoki poziom i nadal rośnie. Dla fizycznych sklepów oznacza to konieczność zapewnienia doświadczeń zakupowych na jeszcze wyższym poziomie.

– Oprócz naszej podstawowej obietnicy, czyli dostępności wspaniałych marek w cenach o 30-70 proc. niższych w porównaniu z regularną ceną detaliczną, rośnie zapotrzebowanie klientów na stworzenie miejsca, w którym można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi, a także uczynić zakupy wygodniejszymi. Dlatego oferta restauracyjna, zróżnicowana propozycja kategorii i marek, inspirujący marketing z promocjami i wydarzeniami oraz nowe usługi dla większej wygody klientów są kluczowe – mówi Dawid Rutkowski, Asset & Development Manager w PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management.

W centrach zarządzanych przez PRÔM strategia ta jest wdrażana na wielu polach. Pochodną tych działań są pozytywne wyniki odwiedzalności i sprzedaży, które w 2019 r. rosną, pomimo negatywnego wpływu zamkniętych dla handlu niedziel. Kolejnym krokiem w tym kierunku są planowane rozbudowy w Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec, a wraz z nimi wdrożenie nowych marek i nowej oferty gastronomicznej.

Fashion Outlet Kraków w zgodzie z nowym trendem

Nowy projekt PRÔM-u został pomyślany tak, aby wykorzystać rodzące się jakiś czas temu, a dziś już dobrze widoczne trendy. Formuła Fashion Outlet Kraków połączy koncepcję outletu marek modowych i lifestylowych z wysokimi rabatami przez cały rok z ofertą rozrywkowo – restauracyjną. Outletowe, pełne nieoczekiwanych okazji zakupy to najlepsza rozrywka dla najbardziej entuzjastycznych wielbicieli outletów, jednak aby nadążyć za dynamicznym rozwojem takiego miasta jak dzisiejszy Kraków należy zaoferować więcej. Stąd w obiekcie miejsce przeznaczone na wielosalowe kino, kręgielnię, siłownię i ciekawą ofertę spędzania czasu dla najmłodszych. Fashion Outlet Kraków to outletowe zakupy, które można połączyć z posiłkiem lub spotkaniem po pracy, jak również z rodzinnym wyjazdem na zakupy, który wszystkim członkom rodziny da satysfakcję i zadowolenie ze spędzonego czasu. Wszystko to w eleganckich wnętrzach i atrakcyjnym otoczeniu, obok malowniczego Stawu Dąbskiego.

Unikalny mix – moda, styl życia, rozrywka i jedzenie

Najlepsze współczesne centra outletowe na świecie to o wiele więcej niż sklepy z wysokimi rabatami znanych marek. Są to destynacje oferujące możliwość celebracji wolnego czasu, jak również miejsce do spotkań ze znajomymi i przyjaciółmi.

Fashion Outlet Kraków wyznacza nowe standardy pod względem proporcji powierzchni handlowych i rozrywkowo-gastronomicznych. Część poświęcona na jedzenie i rozrywkę zajmie aż ponad 1/3 powierzchni obiektu. Smaczny posiłek lub drink może być doskonałym uzupełnieniem udanych zakupów w outletowych cenach.

Dbałość o cały projekt i ostateczny kształt Fashion Outlet Kraków jest w rękach PRÔM. Pyszną ofertę gastronomiczną i klasyczną rozrywkę zapewnią doświadczeni operatorzy w poszczególnych segmentach, takich jak Cinema City, Fitness Platinium, Pink Bowling i McDonald’s. Obecnie trwają rozmowy z zainteresowanymi operatorami przyszłych restauracji.

Ekskluzywna architektura jako magnes dla mieszkańców i turystów

W Fashion Outlet Kraków pojawi się wiele sklepów i marek premium, a imponująca oprawa estetyczna i dodatkowe usługi dopełnią całość. Budynek skorzysta na zastosowaniu wysokiej jakości materiałów wykończeniowych. Kolejnym atutem Fashion Outlet Kraków jest jego atrakcyjna lokalizacja i sąsiedztwo Stawu Dąbskiego. Taras z widokiem na staw pozwoli latem otwierać ogródki gastronomiczne.

Istotne znaczenie ma też położenie obiektu blisko mieszkańców, jak i rosnąca liczba turystów. Sama lokalizacja i liczne połączenia tramwajowe powodują, że do nowego outletu będzie łatwo dotrzeć, również coraz większej liczbie osób, które nie mają własnego samochodu.

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków w Polsce. ROS Retail Outlet Shopping zarządza outletami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji, na Węgrzech i we Francji.

PRÔM PEAKSIDE ROS jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl