Grupa VRG zanotowała znaczący wzrost przychodów

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2019 roku przez Grupę VRG wyniosły około 89,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2018 roku o około 30,7 procent.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -czerwiec 2019 roku wyniosła około 484,5 mln zł i była wyższa o około 37,1 proc. w ujęciu rok do roku.

VRG: wzrosty w każdym segmencie sprzedaży

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły około 58,1 mln zł (w tym Bytom 17,2 mln zł) i były wyższe rok do roku o około 52,1 proc. W okresie styczeń-czerwiec 2019 roku sprzedaż w segmencie odzieżowym wyniosła około 306,6 mln zł (w tym Bytom 92,1 mln zł) i była wyższa o około 51,9 proc.

Spółka podała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (W. Kruk) wyniosły około 29,3 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o około 6,8 proc. Narastająco od początku roku wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 158,1 mln zł i była wyższa o około 20,8 proc.

Wyższa marża ze sprzedaży

Skonsolidowana marża ze sprzedaży VRG w czerwcu wyniosła około 53,1 proc. i była wyższa od marży odnotowanej przed rokiem o około 3,9 pkt. proc. Marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec wyniosła około 51,6 proc. i była wyższa o 1,1 pkt. proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy VRG na koniec czerwca 2019 roku wyniosła 53,4 tys. mkw., z czego marka Bytom odpowiadała za 16,2 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl