Rossmann zostaje na kolejne lata w Gemini Park Tarnów

Najemcy przedłużają umowy z Gemini Park Tarnów. Do tego stale rosnącego grona dołączyła właśnie niemiecka sieć drogerii Rossmann.

Gemini Holding jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Najemcy, którym kończą się umowy z Gemini Park Tarnów chętnie je przedłużają. Tylko w ciągu półtorej roku taką decyzję podjęło aż 20 partnerów biznesowych, wśród nich tak kluczowe dla centrum handlowego marki jak Deichmann, Empik, Smyk, Ochnik, Big Star, Douglas czy Hebe. W sumie lata 2018-2019 przyniosły prolongaty na 8 tys.  mkw.

Rossmann zostaje w Gemini Park

Teraz podobny ruch wykonuje Rossmann, marka obecna w Gemini Park jest od 2010  roku. Sieć nadal działać będzie w obecnym lokalu, mającym 529 m kw. Zmianie nie ulegnie także lokalizacja drogerii. Sklep niemieckiej sieci obok Douglasa i Hebe to dziś jeden z kluczowych najemców segmentu zdrowia i urody tarnowskiej galerii.

– Fakt, że Rossmann zostaje u nas na kolejne lata to bardzo dobra wiadomość dla naszych klientów.  Drogeria jest jednym z najchętniej odwiedzanych sklepów w Gemini Park, popularnym wśród różnych pokoleń. Sklep jest także jednym najważniejszych elementów segmentu zdrowia i urody, będący dla wielu destynacją nr 1 – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji Gemini Holding.

Dziś segment urody Gemini Park składa się z 13 sklepów.  Swoje salony mają tutaj oprócz sieci Douglas, Hebe i Rossmann, także takie marki jak m.in.  Ziaja, Stara Mydlarnia, Me&B Manicure. W centrum działają także stoiska m.in. Inglot, Golden Rose, NeoNail oraz Alle Beauty.

– Liczba najemców, którzy decydują się przedłużyć swoje umowy najmu w Gemini Park utrzymuje się niezmiennie na wysokim poziomie. Wyraźnie widzimy, że marki, które obdarzyły nas swoim zaufanie, nie utraciły go. Co więcej, dostrzegają w naszym centrum handlowym partnera, dzięki któremu mogą wyraźne zaznaczyć obecność na lokalnym rynku – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Wyniki galerii przekonują

Zdaniem dyrektora obiektu, na pozytywne decyzje coraz większej grupy najemców, którym kończą się umowy, wpływ ma przede wszystkim bardzo mocna, lokalna pozycja centrum handlowego.- Szeroka i unikalna oferta sprawia, że dla większości mieszkańców Tarnowa jesteśmy dziś centrum handlowym pierwszego wyboru – mówi.

–  Co więcej, nasz rynek wykracza daleko poza miasto i powiat. Dziś nawet 60 proc. kupujących w Gemini Park to klienci, którzy nas odwiedzają z kilkunastu ościennych miejscowości zlokalizowanych w promieniu nawet 50 km od Tarnowa.  Śmiało możemy więc powiedzieć, że z lokalnego obiektu bardzo szybko staliśmy się regionalnym i stale wzmacniamy swoją pozycję – dodaje.

Coraz mocniejsza pozycja centrum handlowego podyktowana jest dziś 2 czynnikami, na które zwracają uwagę nowi najemcy oraz obecni partnerzy. Gemini Park to jedne centrum handlowe tej skali w promieniu 80 km. To także jedna galeria we wschodniej Małopolsce mająca tak szeroką ofertę zamykającą się w liczbie ponad 120 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych.

– Jesteśmy wystarczająco daleko położeni od Krakowa oraz innych ośrodków handlowych i miast wojewódzkich, przez to działamy dziś na bardzo szerokim i aspiracyjnym rynku, doskonale skomunikowanym z całym regionem, w dodatku spragnionym dobrych marek, zwłaszcza z segmentu modowego, zdrowia i urody czy rozrywki – mówi .

Ale najemców przekonuje nie tylko rynek. Także wyniki finansowe, jakie osiągają w Gemini Park. 2018 rok przyniósł tutejszym najemcom rekordowy, bo 7,5-procentowy wzrost obrotów.  Pozwoliło to galerii utrzymać się aż 6 punktów procentowych ponad indeksem krajowym notowanym w ubiegłym roku przez Reindex. Także w I połowie 2019 roku Gemini Park umacnia ten pozytywny trend.

Zmiany w tenant-mix

Nie bez znaczenia dla decyzje najemców są także zmiany jakie zachodzą w centrum zarówno w ofercie, jak i w przestrzeni. Galeria stale rozwija swoją ofertę. Tylko w ciągu ostatniego półtorej roku jej tenant-mix wzbogacił się aż o 15 nowych najemców, w tym m.in. Recman, Pepco,  Maxi Zoo, Triumph, Rebel Electro, Carte d’Or oraz Czas dla Herbatę.

Zmienia się także przestrzeń obiektu. Na przykład na początku tego roku zakończyła się modernizacja strefy gastronomicznej, w efekcie której zyskała ona nową aranżację, a także większą liczbę miejsc dla klientów. W planach są też kolejne prace modernizacyjne na pasażu.

– Nasi najemcy doceniają inwestycje w obiekt, a tym samym pozytywne zmiany jakie zachodzą w przestrzeni handlowej. Dzięki nim tworzymy naszym partnerom niezwykle atrakcyjne otoczenie dla rozwoju biznesu. Fakt, że nasz obiekt inwestuje w siebie jest także jasnym sygnałem dla najemcy, że się rozwijamy i podążamy za trendami, jakie podpowiada nam rynek zarówno w budowaniu tenant-mix’u, jak i kształtowaniu przestrzeni handlowej – mówi Zbigniew Nowak.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl