Galeria Północna poszerza ofertę modową. Do grona najemców dołącza marka Vanila

Vanila – polska sieć damskiej odzieży, oferująca eleganckie kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet, dołączyła do grona najemców Galerii Północnej. Otwarcie sklepu miało miejsce w sobotę, 29 czerwca. Jest to ósmy sklep Vanila w Warszawie.

– Vanila to kolejny salon w naszej galerii z elegancką odzieżą dla kobiet. Staramy się sukcesywnie poszerzać ofertę modową Galerii Północnej, aby każdy z naszych klientów mógł znaleźć coś dla siebie. Wierzymy, że nowy salon polskiej marki Vanila będzie doskonałym uzupełnieniem dotychczasowej oferty i spotka się z zainteresowaniem naszych klientek – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager Galerii Północnej.

Nowy salon marki Vanila zajął powierzchnię 273 mkw. i jest usytuowany na parterze Galerii Północnej, w pobliżu drogerii Hebe. W ofercie sklepu znajduje się szeroki wybór odzieży damskiej. Ofertę sklepu dopełniają wysokiej jakości torebki i dodatki, doskonale pasujące do obowiązujących kolekcji.

Vanila to Polska marka odzieżowa obecna na rynku od 1995 roku. Powstała z myślą o kobietach ceniących w modzie elegancki styl, wygodę i wysoką jakość wykonania. Firma skupia się na produkcji oryginalnych kolekcji odzieży damskiej, wyróżniających się klasycznym krojem i wyjątkowym wzornictwem na każdą okazję.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 70 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,25 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 45 budynków komercyjnych oferujących blisko 744 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 372.400 m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których prawie 102 tys. jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

GTC jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl