Nowe Netto w Świebodzinie w koncepcie 3.0

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

– Nasza strategia rozbudowy zakłada do końca tego roku ok. 100 sklepów, w których będą wprowadzone rozwiązania 3.0 – przy czym w ok. 30-40 placówkach będzie to pełen koncept 3.0, a w pozostałych look&feel, możliwy do wprowadzenia w starszych sklepach po ich remodellingu – komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Sklep w Świebodzinie to placówka wybudowana od podstaw, w której klienci znajdą najnowocześniejsze rozwiązania. Liczymy na to, że mieszkańcy Świebodzina oraz okolic będą chętnie odwiedzać Netto, ze względu na komfort, który jesteśmy im w stanie zapewnić oraz niezwykle szeroki asortyment produktów z różnych kategorii.

Sklep w Świebodzinie to pierwsze wolnostojące Netto w koncepcie 3.0. Placówka ma 800 mkw powierzchni handlowej i jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 6-21 oraz w niedziele handlowe.

Sklep powstał w strefie konserwatorskiej, co oznacza, że projekt uzgodniony został z konserwatorem zabytków. Budynek posadowiony jest na palach, do jego wykończenia konieczne było użycie dwóch rodzajów cegły klinkierowej, aby wkomponował się w otoczenie. Te rozwiązania sprawiły, że także z zewnątrz sklep wygląda niestandardowo.

Poszerzona oferta produktów spożywczych, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców – to tylko niektóre z udogodnień czekających na klientów nowej placówki Netto 3.0 w Świebodzinie. W nowym sklepie znajduje się również szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, wypiekane na miejscu pieczywo.

Netto sukcesywnie rozbudowuje sieć sklepów zgodnie z założeniami konceptu 3.0, dlatego na mapie Polski pojawił się kolejny punkt, w którym klienci będą mogli robić szybkie i komfortowe zakupy każdego dnia mając do dyspozycji bardzo szeroki asortyment.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl