Grupa Redan: 15 proc. spadek powierzchni sprzedaży

Zarząd spółki Redan SA poinformował, że szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 44 mln i była 14 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 239 mln zł i była niższa o ok. 13 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2019 wyniosła 119,6 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 15 proc. w odniesieniu do czerwca 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2019 r. wyniosła ok. 23 mln zł i była wyższa o ok. 7 proc. porównując do czerwca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 111 mln zł i była ok. 3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

– Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie bardzo dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych – mówi Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2019 wyniosły 1,9 mln zł co oznacza spadek o 24 proc. w stosunku do czerwca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16,9 mln zł i była 6 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie b. dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2019 wyniosła 37,7 tys. mkw., tj. była o 5 proc. wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl