Costa Coffee rozwija sieć – kolejny lokal w Trójmieście

Costa Coffee otworzyła nową kawiarnię w Sopocie. Nowoczesny i designerski lokal pojawił się przy najczęściej uczęszczanej ulicy Trójmiasta. Kawiarnia znajduje się w Centrum Haffnera przy ulicy Bohaterów Monte Cassino, blisko sopockiego molo.

Jej wnętrze zostało zaaranżowane zgodnie z designem Spectrum, które Costa Coffee sukcesywnie wprowadza do swoich lokali w całej Polsce. Poza nowoczesnym wnętrzem samej kawiarni, klienci mogą skorzystać także z całorocznego ogródka.

Nowy design Costa Coffee

Nowy design o nazwie Spectrum wyróżnia się połączeniem elementów drewnianych i tych stylizowanych na marmurowe. W aranżacji dominują barwy granatowe, szarości oraz oczywiście kolor charakterystyczny dla Costy kolor „Costa Red”. Uwagę przykuwają złote wykończenia barierek, stolików oraz elementów oświetlenia. Na ścianach zawisły lustra, które powiększają optycznie przestrzeń. W zmodernizowanych kawiarniach pojawiły się rośliny, nowe ekspozytory na produkty, a także stylowo urządzony bar do obsługi klientów. Strefy zaaranżowane dla gości Costa Coffee zostały dodatkowo powiększone.

Kawiarnia Costa Coffee w Sopocie

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie na początku lat 70. XX wieku przez włoskich braci Costa. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express. W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Oferta kawiarni to nie tylko klasyczne czy sezonowe kawy, ale także bogata oferta produktów spożywczych, z których wiele przygotowywanych jest na miejscu w kawiarniach, w ramach projektu Jesz Fresh. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Rosnące znaczenie obiektów

Trudno nie zauważyć coraz większej popularności obiektów typu mixed-use, łączących m.in. funkcje handlowe, gastronomiczne i biurowe, które wspierają interakcje między ludźmi, wzmacniają poczucie obcowania z realnym, zewnętrznym światem. Dobrym przykładem jest właśnie Centrum Haffnera w Sopocie, które Savills obecnie rekomercjalizuje. Nieruchomość zlokalizowana jest w odległości zaledwie 300 metrów od sopockiego molo.

– To centralne miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu dla mieszkańców miasta oraz odwiedzających go turystów. Chcemy pomóc podnieść atrakcyjność obiektu i dostosować go do aktualnych trendów, oferując jeszcze więcej dobrej kuchni, przy zachowaniu swobodnej atmosfery – komentują przedstawiciele firmy Savills.

Savills jest Partnerem merytorycznym SCF 2019 CEE, największych targów nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl