Duży Ben otwiera 50. sklep i wchodzi na Dolny Śląsk

Duży Ben, Eurocash

Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash sieć marketów, otworzyła z początkiem lipca swój 50 sklep. Nowa placówka uruchomiona została w Poznaniu, na macierzystym rynku sieci. Poza Wielkopolską sklepy Dużego Bena działają również w województwie lubuskim. Jednak już za tydzień, pierwszy market z tym szyldem, pojawi się również na Dolnym Śląsku. 51 placówka sieci zacznie działalność we Wrocławiu.

– Sieć Duży Ben rozwija się niezwykle dynamicznie, co jest dowodem na to, że nasz sposób sprzedaży alkoholu przypadł do gustu Polakom – mówi Dawid Kula, Dyrektor Generalny sieci Duży Ben. Kiedy zaczynaliśmy tworzyć nasz pomysł na biznes, mieliśmy świadomość, że nikt w Polsce nie robi tego tak, jak oczekiwaliby konsumenci. Choć alkohol jest teoretycznie dostępny na każdym kroku i o każdej porze dnia i nocy, to nadal wiele do życzenia pozostawiały warunki jego sprzedaży. Chcieliśmy to zmienić i stworzyć nowoczesny koncept, który trafi w szerokie gusta.

– Otwarcie 50. sklepu, to najlepszy dowód na to, że nam się udało. Dzisiaj świętujemy otwarcie sklepu w Poznaniu, a w kolejny piątek wejście na całkiem nowy rynek. Dolny Śląsk był dla nas naturalną kolejnością, ponieważ Dużego Bena rozwijamy klastrowo. Chcemy budować świadomość marki stopniowo, prowadząc ekspansję w sąsiednich regionach. Zatem po województwie wielkopolskim i lubuskim przyszła kolej na Dolny Śląsk i Wrocław – wyjaśnia Kula. Dodam jeszcze, że naszym konceptem interesują się przedsiębiorcy z różnych regionów w Polsce. Dostajemy sporo zapytań z województwa mazowieckiego, czy małopolskiego. Jednak zgodnie z przyjętą wizją ekspansji, nowe placówki otwieramy w ustalonych z góry regionach.

Sieć Duży Ben funkcjonuje na rynku od 2016 roku. Koncept ma w założeniu łączyć szeroką ofertę produktów alkoholowych w atrakcyjnych cenach z fachowym doradztwem. Przedsiębiorcy zainteresowani prowadzeniem „Dużego Bena” mogą skorzystać z możliwości otwarcia sklepu w systemie franczyzowym, lub agencyjnym.

– Duży Ben to dla mnie przedsięwzięcie rodzinne –   mówi Joanna Szalbierz, prowadząca nowo otwarty sklep w Poznaniu. Będziemy go prowadzić wspólnie z moim ojcem. Osoby, które pracują po stronie sieci to w większości, tak jak ja ludzie młodzi. To oni stoją za szybkim rozwojem sieci na rynku. Wydaje mi się, że połączenie młodości, doświadczenia i nowoczesnego pomysłu na handel alkoholem sprawdzi się w naszym sklepie – dodaje Joanna Szalbierz.

Duży Ben – format stworzony przez Grupę Eurocash

Duży Ben to innowacyjny format marketu alkoholowego, stworzony od podstaw przez Grupę Eurocash. Został zaprojektowany w myśl zasady one-stop-shop. Duży Ben łączy elementy, które dotychczas były charakterystyczne dla konkurencyjnych sposobów sprzedaży alkoholu: marketową szerokość asortymentu, zbliżone do dyskontowych ceny, fachowe doradztwo znane ze sklepów specjalistycznych i atrakcyjny system promocji, które wyróżniają sieć na rynku.

Koncept ten jest propozycją zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów Grupy Eurocash, którzy rozważają specjalizację w sprzedaży tej kategorii produktów. Duży Ben zapewnia m.in. wyposażenie sklepu, szyld oraz inne elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, a także wsparcie marketingowe, w tym cykliczne promocje, program lojalnościowy oraz nowoczesne narzędzia prowadzenia i kontroli biznesu.

Przystępując do sieci Duży Ben, przedsiębiorca zyskuje wsparcie i siłę zakupową Grupy Eurocash, posiadającej 20 lat doświadczenia w rozwijaniu sieci franczyzowych. Niezależne badania wskazują, że sprzedaż w sklepach własnych Duży Ben jest średnio o prawie 50 proc. wyższa niż w innych sklepach alkoholowych, a w kategoriach wino czy whisky nawet kilkukrotnie wyższa.

Wniosek o otwarcie sklepu pod marką Duży Ben oraz więcej informacji o ofercie franczyzowej sieci można znaleźć na stronie internetowej www.duzyben.pl/franczyza

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl