Galeria Wiślanka zyskuje kluczowe brandy

Przyspiesza proces komercjalizacji jedynego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach. W ostatnim czasie grono najemców Galerii Wiślanka powiększyły kolejne znane kluczowe marki, m.in.: Rossmann i Smyk. Potencjał tej inwestycji dostrzegł również gigant odzieżowy – Grupa LPP oraz lider branży wyposażenia domu – marka Home & You.

Jak informuje inwestor etap wyboru generalnego wykonawcy jest już zakończony. Generalnym wykonawcą została firma Strabag sp. z o.o., która wkrótce rozpocznie prace budowlane na terenie inwestycji. Otwarcie Galerii Wiślanka planowane jest na drugą połowę 2020 roku.

Mocny tenant mix Galerii Wiślanka

Za koncepcję komercyjną oraz wynajem powierzchni odpowiedzialna jest spółka Mallson Polska, dzięki której do grona najemców galerii dołączają kolejne sieciowe firmy.

Grupa LPP zdecydowała się wprowadzić do Galerii Wiślanka dwie marki odzieżowe – Reserved i House. Łączna powierzchnia najmu tych sklepów wyniesie blisko 3 tys. mkw., a poszczególne sklepy zajmą powierzchnię: Reserved – 2,2 tys. mkw. oraz House – 700 mkw. Umowę najmu na lokal około 400 mkw. podpisała również sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz Home & You.

– To będą jedyne sklepy w Żorach z portfolio Grupy LPP – Reserved i House. Dbamy o to, aby w gronie najemców znalazły się marki, które cieszą się ogromną popularnością wśród klientów obiektów handlowych. To właśnie marki LPP są tym ogniwem i generują wysoką odwiedzalność obiektu – mówi Teresa Jonas, Prezes Wiślanka S.A., inwestora galerii.

– Mamy już umowy najmu z markami gwarantującymi sukces obiektu, m.in.: Lidl, Helios, Reserved, House, Home & You, Pepco, Rossmann, RTV Euro AGD oraz Smyk. Obecnie jesteśmy w trakcie finalizacji uzgodnień warunków z kolejnymi ciekawymi sieciami handlowymi – mówi Ewa Ściubidło, Wiceprezes Zarządu Mallson Polska.

Galeria Wiślanka zaoferuje 80 sklepów i punktów usługowych

Galeria Wiślanka będzie jedynym nowoczesnym obiektem handlowo-rozrywkowym w Żorach. Na blisko 20 tys. mkw. powierzchni najmu znajdzie się około 80 sklepów polskich i zagranicznych marek, punkty usługowe, a także profesjonalny plac zabaw dla dzieci. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. Helios – jedyne w mieście wielosalowe kino, oraz najnowszy koncept marketu Lidl. Do dyspozycji klientów oddany zostanie parking na ponad 600 miejsc postojowych. Dodatkową zaletą projektu jest położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce zakupowe. W bliskim sąsiedztwie obiektu znajduje się hipermarket Auchan, Leroy Merlin, Decathlon oraz restauracje McDonald’s i KFC.

Mallson Polska wystawcą jesiennej edycji SCF 2019

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.

Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami. Firma ma w swoim portfolio łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700 tys. mkw. Obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 50 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju. Mallson Polska jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl