Halloo – nowa polska marka GSM rozwija sieć salonów w centrach handlowych

Halloo – nowa polska marka podbija rynek GSM. Właściciel sieci planuje uruchamiać salony oferujące akcesoria do urządzeń mobilnych w najlepszych centrach handlowych w Polsce.

Właściciele firmy – spółka Creative Media Sp. z o.o. Sp. K. – w oparciu o wieloletnie doświadczenie i świadomość branży, postanowili stworzyć markę, która już dzisiaj znajduje się w kilkunastu lokalizacjach w całej Polsce. Wśród miast, w których obecnie możemy spotkać Halloo znajdują się: Poznań (Posnania), Gdynia (Centrum Riviera), Zabrze (M1), Sandomierz (Galeria Sandomierz), Kołobrzeg (Galeria Hosso), Bartoszyce (Centrum handlowe Inbag Bartoszyce), Szamotuły (Centrum handlowe Inbag Szamotuły), Kwidzyn (Centrum handlowe Liwa), Kluczbork (Galeria Miodowa), Gubin (Galeria Hosso), Tczew (Galeria Kociewska), Skawina (Galeria Skawina).

Plany ekspansji sieci salonów Halloo

Ponadto w najbliższym czasie zostaną otwarte kolejne lokalizacje w tym m.in. w centrach handlowych M1 w Krakowie, Markach, Poznaniu i Czeladzi, w Galerii Słonecznej w Radomiu, w Elektrowni Powiśle w Warszawie oraz galerii Ster w Szczecinie.

Własnościowa forma prowadzonej sieci, nieustająca chęć rozwoju oraz wysoka jakość oferowanych produktów i usług to, jak podkreśla zarząd sieci, elementy wyróżniające Halloo na tle konkurencji. Plany strategiczne firmy mówią o tym, że brand pojawi się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, a chęć ekspansji na rynku polskim stanowi idealny obszar do nawiązania współpracy.

– Jeszcze przed otwarciem pierwszego salonu Halloo zdefiniowaliśmy, że jednym z priorytetów naszego funkcjonowania będzie zaoferowanie klientom kompleksowej oferty sprzedażowo-usługowej. Jesteśmy przekonani, że takie podejście, w połączeniu z najwyższą jakością świadczonych usług, sprawi, że Halloo przyjdzie na myśl każdemu, kto będzie potrzebował wsparcia w „relacji” ze swoim smartfonem – mówi dla Retailnet Wojciech Banasik, Dyrektor Handlowy marki Halloo.

Istniejące na polskim rynku sieci z branży GSM skupiają się głównie na sprzedaży akcesoriów. Strategia działalności Halloo jest nieco inna, ponieważ jako priorytet traktują kompleksowość. Sieć  oferuje w swoich salonach nie tylko pełną gamę akcesoriów do urządzeń mobilnych, sprzedaż i skup smartfonów, możliwość zamówienia za pośrednictwem wirtualnego sprzedawcy produktów znajdujących się w magazynie centralnym, ale przede wszystkim ekspresowy serwis telefonów komórkowych i tabletów przeprowadzany przez wykwalifikowanych specjalistów radzących sobie ze wszelkimi awariami urządzeń mobilnych.

Za rozwój marki w Polsce odpowiada spółka Creative Media Sp. z o.o. Sp. K.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl