Sizeer stawia na salony w modelu flagship

Salony Sizeer w Posnanii, Atrium Koszalin, gdyńskiej Rivierze, a ostatnio w warszawskiej Galerii Młociny – to pierwsze miejsca na mapie handlowej sieci w nowym modelu Flagship. Marketing Investment Group, właściciel multibrandu stawia na wielkopowierzchniowe salony w najlepszych lokalizacjach.

W maju, wraz z otwarciem stołecznej galerii Młociny, rozpoczął działalność kolejny, jak do tej pory największy, salon sieci Sizeer. Na powierzchni ponad 500 mkw fani sneakerów i streetwearu mogą wybierać spośród najszerszej palety produktów topowych marek. Salon jest kolejną realizacją przyjętej strategii Grupy MIG, w myśl której będzie przybywać flagowych multibrandów Sizeer.

MIG ma już cztery salony – Sizeer Flagship Store

– Rozwój sieci w modelu flagship jest odpowiedzią na potrzeby klientów skoncentrowanych wokół najlepszych lokalizacji handlowych. W tym formacie sklepów chcemy zaprezentować rozbudowaną ofertę odzieży i akcesoriów z segmentu sport-lifestyle która dotychczas nie była obecna w galeriach handlowych w takim wymiarze. Sklepy mają zapewnić możliwość bardziej kompleksowych zakupów oraz silną integrację omnichannelową z naszą platformą zakupową e-sizeer.com  – mówi Andrzej Osika, Członek Zarządu Grupy MIG.

Flagshipy sieci, oprócz większego wyboru asortymentu, wyposażone są w rozwiązania, które nie występują w salonach o mniejszej powierzchni. Stwarza to możliwości do tworzenia akcji specjalnych dla klientów, jak strefa customizacji obuwia, czy aktywacje z  wybranymi markami. Salony flagowe stanowią miejsca premiery najrzadszych modeli. Jest to również przestrzeń dla stałych rozwiązań w postaci dedykowanej strefy chill out, czy jak w przypadku Galerii Młociny obecności ponad 17-metrowego monitora witrynowego LED do komunikacji z klientem. To tylko wybrane elementy wyróżniające sklepy Sizeer Flagship.

Obecnie multibrand Sizeer liczy ponad 160 sklepów w Europie, a jego dynamiczny rozwój w regionie CEE jest sukcesywnie kontynuowany. Poza sprzedażą stacjonarną, rozwijany jest również model sprzedaży online, który pod domeną sizeer.com również poszerza swój zasięg o nowe rynki.

Charakterystyczne logo marki Sizeer od dziewięciu lat można spotkać w galeriach i na ulicach handlowych europejskich miast. Między innymi w Polsce, Niemczech, na Słowacji, Czechach, Litwie, Łotwie, Rumunii oraz na Węgrzech.

Właścicielem sieci Sizeer jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów 50style, up8 i Symbiosis.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl