EPP: trzej najemcy zostają na dłużej w Zakopiance

Marki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie. Ich łączna powierzchnia najmu to 258 mkw. Jedna z najbardziej atrakcyjnych handlowych lokalizacji w regionie pozostaje wynajęta w 100 procentach.

EPP jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Trzej dotychczasowi najemcy CH Zakopianka przedłużyli umowy najmu. Te marki to sklep z odzieżą sportową 4F, Centrum Wina, w którym klienci znajdą bogatą kolekcje win oraz luksusowych alkoholi z całego świata, oraz salon operatora komórkowego Play.

– Wybierane przez naszych klientów marki zdecydowały się zostać z nami na dłużej. To dla nas bardzo dobra informacja. Tym samym Zakopianka pozostaje wynajęta w 100 procentach, a  klienci odwiedzający Centrum mogą korzystać ze zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej – komentuje Elżbieta Popławska, Asset Manager, EPP.

PH Zakopianka przyjazna dla klientów

W sklepie marki 4F w Zakopiance, którego powierzchnia wynosi 147 mkw., klienci znajdą najnowszą kolekcję wysokiej klasy odzieży sportowej i akcesoriów. Znakiem rozpoznawczym marki jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Kolejnym najemcą, który przedłużył umowę najmu z 51 mkw. powierzchni, jest Centrum Wina. Dzięki współpracy z najbardziej poważanymi dostawcami na świecie, salon oferuje niezrównany wybór win pochodzących m.in. od przedstawicieli prestiżowego stowarzyszenia rodzin winiarskich – Primum Familiae Vini. Salon Play w  PH Zakopianka, zajmujący natomiast powierzchnię 60 mkw., szczyci się ofertą telefonów komórkowych i umożliwia klientom dostęp do różnych pakietów abonamentowych operatora.

– Dokładamy wszelkich starań, aby Zakopianka była przyjaznym miejscem dla naszych klientów. Dlatego poza bogatą ofertą handlową  i usługową, wprowadzamy liczne udogodnienia. Między innymi w ostatnim czasie dwa miejsca parkingowe wzbogaciliśmy o stacje do ładowania samochodów elektrycznych. Dzięki naszym wysiłkom Zakopianka pozostaje jedną z najchętniej odwiedzanych galerii  w Krakowie i w regionie – powiedział Piotr Gajda, Dyrektor Parku Handlowego Zakopianka.

86 sklepów na 58 tys. mkw. powierzchni

Park Handlowy Zakopianka, jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce, powstał na terenie byłych Krakowskich Zakładów Sodowych Solvay. Obiekt wyróżnia korzystne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy miasta. Na park handlowy składa się główny budynek galerii handlowej, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku oraz sklepy wielkopowierzchniowe jak Decathlon, Castorama i Carrefour. W Zakopiance klienci znajdą również takie marki jak Intersport, Komfort, Euro RTV AGD, czy Jysk, co sprawia, że jest popularnym miejscem. Łącznie w kompleksie znajduje się 86 sklepów, położonych na 58 tys. mkw. powierzchni, oraz 2200 miejsc parkingowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl