UPS i e-Izba łączą siły. Pomogą wykorzystać potencjał e-commerce

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiły nową współpracę, której celem jest wsparcie polskich przedsiębiorców w ich rozwoju na rynku e-commerce. Partnerstwo obejmuje publikację poradnika poświęconego zagadnieniom branży e-commerce, a także serię warsztatów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej. UPS jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE.

– Handel elektroniczny jest znaczącą i stale rosnącą częścią polskiej gospodarki – do 2025 roku sprzedaż online ma stanowić 12,5 proc. PKB naszego kraju. Jest to ogromna szansa dla sprzedawców detalicznych, zwłaszcza małych firm, na rozwój ich działalności – mówi Norbert Kręcicki, Dyrektor Marketingu, UPS Polska. – Właściwa logistyka jest kluczem do sukcesu sprzedawców internetowych i głównym motorem satysfakcji klienta. Nasza globalna sieć i 112-letnie doświadczenie oznaczają, że UPS ma wyjątkową pozycję, by doradzać firmom jak dopasować się do nowych rynków. Dzięki tej współpracy staramy się wyposażyć przedsiębiorstwa w narzędzia i wiedzę, które pozwolą im osiągnąć sukces – dodaje.

Zwiększyć zyski e-sklepu

Poradnik UPS i Izby Gospodarki Elektronicznej zatytułowany „Jak zwiększyć zyski sklepu internetowego wykorzystując możliwości firm kurierskich” to przewodnik po logistyce dla sektora e-commerce. Publikacja, kierowana do przedsiębiorców działających już w branży e-commerce oraz tych, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online, zawiera informacje na temat m.in. oczekiwań dzisiejszych konsumentów, optymalizacji łańcucha dostaw oraz rozwoju na rynkach zagranicznych.

– Rynek usług logistycznych, podobnie jak e-commerce, zmienia się dynamicznie. Rozwijająca się branża handlu elektronicznego oraz coraz bardziej wymagający e-klienci, stanowią wyzwanie dla firm logistycznych. Wygoda i szybkość wciąż pozostają kluczowymi aspektami w kontekście poziomu satysfakcji konsumentów. Handel elektroniczny nie może istnieć bez elementu dostarczenia produktu do klienta końcowego – czyli bez sprawnej logistyki. Chcąc odpowiedzieć na rosnące potrzeby rynku, firmy logistyczne muszą zapewnić sprawne dostarczanie przesyłek, możliwość łatwego ich zwrotu, a także opcję wysyłek międzynarodowych. Dla sklepów internetowych jest to ważny element prowadzenia działalności sprzedaży online. Dlatego współpraca z odpowiednią firmą logistyczną ma w tym procesie bardzo istotne znaczenie – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

UPS (NYSE: UPS) jest globalnym liderem w dziedzinie logistyki, oferującym szeroką gamę rozwiązań w zakresie transportu przesyłek i frachtu, ułatwień w handlu międzynarodowym oraz wykorzystania nowoczesnej technologii do wydajniejszego zarządzania w świecie biznesu. UPS, z siedzibą w Atlancie, świadczy usługi w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie. Spółka UPS jest laureatem nagrody America’s Best Customer Service w kategorii usługi spedycyjne i dostawcze, przyznawaną przez tygodnik Newsweek. Spółka otrzymała również tytuł Most Valuable Brand in Transportation od magazynu Fortune i zajęła czołowe miejsce w rankingu spółek odpowiedzialnych społecznie JUST 100. Wysoko uplasowała się w indeksie zrównoważonego rozwoju Dow Jones Sustainability World Index i rankingu Harris Poll Reputation Quotient. Otrzymała również wiele innych prestiżowych wyróżnień i nagród.

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl