Navi-Parking: nowa usługa w Galerii Katowickiej

Galeria Katowicka, zarządzana przez Apsys Polska, wprowadziła udogodnienie, szczególnie przydatne zabieganym mieszkańcom aglomeracji miejskiej. Pozwala ono na zaoszczędzenie stresu i czasu, związanego z lokalizacją samochodu na parkingu obiektu.

Szybkie i komfortowe dotarcie do pojazdu umożliwia Navi-Parking, nowoczesny system przygotowany w technologii beacon. Blisko 160 tych mikrourządzeń zostało zainstalowanych na 2 poziomach parkingowych Galerii.

Navi-Parking to nowa funkcja wielozadaniowej aplikacji Galerii Katowickiej. Korzystanie z tego nowoczesnego rozwiązania jest niezwykle proste: posiadacze aplikacji Centrum potwierdzają w niej automatyczne wykrycie miejsca parkingowego lub skanują QR code (aplikacja zapisuje lokalizację). Nowi uczestnicy mają za zadanie zrobienie zdjęcia QR codu, pobranie aplikacji i wczytanie zdjęcia.

– Jednym z problemów nowoczesnej, tętniącej życiem miejskiej metropolii, jest konieczność częstego przemieszczania się oraz związany z tym brak miejsc parkingowych i czas, stracony na ich poszukiwanie. Galeria Katowicka, usytuowana w samym centrum miasta, posiada podziemny parking – wykorzystywany przez klientów, mieszkańców i pracowników biur. Wjeżdżając – od razu widzimy, gdzie są wolne miejsca – sygnalizują to kolorowe diody – nie tracimy więc czasu na wjeżdżanie w kolejne alejki. Teraz, dodatkowo, dzięki funkcji Navi-Parking, umożliwiamy odwiedzającym błyskawiczne zlokalizowanie pozostawionego samochodu. Nowo wprowadzone rozwiązanie zaoszczędza niepotrzebny stres i czas, tym samym pozwalając na przyjemniejsze wykorzystanie zaoszczędzonych chwil, co w wielkomiejskim pędzie bywa niezwykle istotne – podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Nawigacja Navi – Parking opiera się na technologii beacon

Nawigacja opiera się na technologii beacon, jednak nie wyklucza możliwości korzystania również przez osoby, które jej w swoich telefonach nie posiadają, bądź nie chcą uruchamiać transmisji Bluetooth. Przy włączonej transmisji – nawigacja pracuje w trybie dynamicznym, jest na bieżąco aktualizowana, co znacznie ułatwia orientację w Centrum, jak i na parkingu. Z kolei podczas wyłączonej transmisji Bluetooth prowadzenie odbywa się na podstawie wyrysowanej na mapie ścieżki nawigacyjnej, począwszy od najbliższego wejścia na parking, aż do własnego pojazdu. Nawigacja uwzględnia również prowadzenie osób niepełnosprawnych do najbliższych wind.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 mkw. i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest fundusz Employees Provident Fund of Malaysia z siedzibą w Kuala Lumpur, założony w 1951 r. To jeden z najstarszych i największych funduszy emerytalnych na świecie, inwestujący również w nieruchomości. W Polsce za zarządzanie aktywami funduszu (asset management) odpowiedzialny jest Savills Investment Management.

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka Apsys Polska.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 126 097 mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl