Magia d’Italia otwiera lodziarnię w Galerii Północnej

Magia d’Italia – kawiarnia znanej sieci włoskich lodów naturalnych została otwarta w Galerii Północnej. Jest to pierwszy lokal marki otwarty w północno-wschodniej części Warszawy. Nowy najemca zajął powierzchnię 136 mkw. Pierwszych gości powitał 17 lipca.

– Wiemy, że Polacy kochają lody, zwłaszcza te naturalne. Statystyki mówią, że z roku na rok spożywamy ich coraz więcej. Cieszymy się więc z możliwości poszerzenia oferty Galerii Północnej o kolejną lodziarnię. Tym razem wzbogacamy się o smaki ze słonecznej Italii – mówi Justyna Markiewicz, Retail Leasing Director Galerii Północnej.

W szerokim menu lokalu znajduje się ponad 80 smaków lodów naturalnych, produkowanych codziennie ze świeżych owoców i mleka. Ponadto, w ofercie kawiarni znajdują się również lody wegańskie, bez dodatku glutenu i cukru. Producent oferuje w swojej karcie także desery lodowe oraz bogaty wybór kaw marki Segafredo Zanetti i owoców, z których można zamówić świeżo wyciskane soki. Nowo otwarta kawiarnia znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Północnej w pobliżu Sali zabaw Fikołki.

Magia d’Italia to włoska sieć lodziarnio-kawiarni, oferująca desery lodowe przyrządzane według oryginalnej włoskiej receptury. Marka już od kilku lat działa na polskim rynku i cieszy się dużym uznaniem wśród Polaków. Nowo otwarta lodziarnio-kawiarnia w Galerii Północnej jest piątym lokalem marki w Warszawie.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Obiekt należy do GTC.

O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 70 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,25 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 45 budynków komercyjnych oferujących blisko 744.000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 372,4 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których prawie 102 tys. jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl