Lodolandia odpowiada na rosnący popyt na rynku lodowym

Lodolandia

Statystyczny Polak zjada ok. 4 litrów lodów rocznie. Choć do rekordzistów sporo nam brakuje – mieszkaniec Nowej Zelandii je ich ponad 28 litrów – apetyt na zimny przysmak mamy coraz większy. Widać to zresztą w tempie rozwoju firmy Sweet Gallery (właściciela marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab), która w 2013 roku zaczęła swoją dynamiczną ekspansję.

Marka wystartowała w Warszawie z trzema własnymi punktami. Lokalizacje były różne – Stare Miasto, dworzec autobusowy i bardzo uczęszczana ulica w centrum miasta. To był strzał w dziesiątkę – obecnie Lodolandia jest największą siecią lodową w Polsce w segmencie street food – liczy już ponad 600 mobilnych punktów sprzedaży.

Lodolandia to odpowiedź na wciąż rosnący popyt na rynku lodowym. Mimo, iż we wspomnianym segmencie jest wielu graczy, Sweet Gallery z sukcesem buduje sieć o silnej i stabilnej pozycji. Za sukcesem marki stoją m.in. dobrej jakości produkty i miejsca, w których powstają kolejne punkty sprzedaży. Spółka zapewnia swoim partnerom przede wszystkim lokalizacje, które są kluczowym czynnikiem sukcesu. Większość punktów Lodolandia stacjonuje przed galeriami handlowymi, zajmując przestrzeń, która nie była dotychczas zagospodarowana przez zarządców galerii. To również dodatkowy zysk dla galerii handlowych i uzupełnienie ich oferty.

Przewaga konkurencyjna

Sieć Sweet Gallery wie, że kartą przetargową w walce o konsumenta jest produkt, po który klient chętnie wróci. Z tego względu świderki oferowane przez Lodolandię produkowane są w oparciu o oryginalną, zastrzeżoną recepturę. Sieć dostosowuje swoją ofertę przede wszystkim do dzieci, które uwielbiają lody i są częstymi bywalcami Lodolandii, dlatego swoje świderki produkuje na pełnym mleku, bez dodatku sztucznych barwników, konserwantów i surowców GMO. Ponadto, kakao użyte do produkcji lodów pochodzi ze zrównoważonej produkcji rolniczej z Wybrzeża Kości Słoniowej i zostało pozyskane bez szkody dla środowiska naturalnego.

Przewagą konkurencyjną konceptu jest także wysoka estetyka punktów sprzedaży oparta o materiały najwyższej jakości i nowoczesny design, który sprawia, że punkty sprzedaży Lodolandia są prowadzone w sąsiedztwie prestiżowych obiektów handlowych. Możemy je spotkać m.in. w sąsiedztwie obiektów takich jak: Posnania, Europa Centralna w Gliwicach, Aura Centrum Olsztyna czy Galeria Sfera w Bielsku-Białej. Punkty Lodolandia znajdują się także w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Warszawie. W czerwcu br. Spółka Sweet Gallery uruchomiła także dwa punkty w bardzo modnym miejscu – nowo otwartym, zmodernizowanym Parku Moczydło w Warszawie.

Sieć jest partnerem gastronomicznym Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl