Duże zmiany w jednej z galerii w Lublinie

Do grona najemców jednej z największych galerii w Lublinie w I półroczu 2019 roku dołączyło dwunastu nowych, trzech zmieniło swoją dotychczasową lokalizację, a kilku przedłużyło umowy najmu.

W komercjalizacji właściciela kompleksu wspiera firma doradcza Colliers International, która jest Partnerem merytorycznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Już z początkiem roku galeria poszerzyła ofertę branży wyposażenie wnętrz o sklep Villeroy & Boch liczący 125 mkw. Kolejne miesiące przyniosły kilku nowych najemców m.in.: butik SWISS, Zoom Optyk, sklep MIA galanteria skórzana oraz Czas na Herbatę.

Nowi najemcy i oferta

Dla klientów szukających produktów z wyższej półki również znalazło się coś wyjątkowego: przestrzeń butikowa pod nazwą G 10 S łącząca modę, design oraz relaks, oferująca wyselekcjonowane marki cenionych projektantów m.in.: 303 Avenue, by Cabo, Ania Kuczyńska, Diligent, Haratyk i wielu innych. Wnętrze 210-metrowego lokalu zostało podzielone na strefy: mody oraz nail bar (manicure, pedicure), make-up oraz fryzjerskiej. Jest to jedyny taki showroom w lubelskiej galerii, gdzie klient może skorzystać z kompleksowej oferty modowej w połączeniu ze strefą beauty.

W ostatnim czasie centrum poszerzyło także ofertę strefy food court o nowy lokal Erbil Doner Kebab, znajdujący się w sąsiedztwie Multikina.

Wśród nowych lokali w Galerii Olimp w ostatnich 6 miesiącach pojawiły się również sklepy lokalnych najemców, oferujących odzież włoską oraz polskich producentów: Voque Boutique, Arioso, Ryłko Fashion, Style Boutique i Bella. Wzmocniły one znacznie ofertę butików z odzieżą damską.

Jednocześnie decyzje o przedłużeniu umów podjęły marki: Sephora, GO Sport, Wojas, Vision Express, Empik i Reporter Young. Większość z nich wraz z decyzją o pozostaniu przeprowadzą remodeling swoich salonów.

Nowe koncepty sklepów

Część sklepów jak Coccodrillo, Orange, Bank Millennium, które wcześniej przedłużyły już umowy najmu otworzyły swoje lokale w nowych konceptach.

— Przedłużenia umów najmu szczególnie przez marki, które są obecne w Galerii Olimp od początku jej działalności, np.: GO Sport, Sephora i Vision Express, potwierdzają, że utrzymuje ona swoją wysoką pozycję na rynku pomimo zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego. Obiekt posiada grupę lojalnych klientów, którzy chętnie ją odwiedzają. Najemcy doceniają to i przedłużając umowy, dokonują prac remontowych swoich lokali, aby dodatkowo podnieść jakość doświadczeń klientów, którzy od lat odwiedzają Olimp. Galeria jest przykładem konsekwentnej realizacji strategii najmu opartej na różnorodności oferty, obejmującej marki krajowe oraz marki lokalne, unikalne tylko dla tego centrum. Ta mieszanka stanowi o wyjątkowości tego miejsca i jest znacznym atrybutem wyróżniającym Olimp wśród centrów lubelskich — mówi Karolina Nitowska, Senior Associate z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl