Galeria Klif: zróżnicowany mix najemców podnosi zainteresowanie klientów

Klif Gdynia

Utrzymuje się pozytywny trend zainteresowania klientów ofertą Galerii Klif. Całe półrocze miało wynik zbliżony do analogicznego okresu w ub. r, ale drugi kwartał przyniósł dwuprocentowy wzrost odwiedzalności Klifu w stosunku do 2018 roku, mimo mniejszej liczby dni handlowych.

– Rozwijamy strategię łączenia oferty marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. Poszerzamy też ofertę produktową – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. – Klienci znajdują dziś u nas nie tylko wyjątkową modę, ale też duży wybór elektroniki, autorskie i sieciowe salony wyposażenia wnętrz oraz coraz więcej usług. To dla nich bardzo wygodne – dodaje.

Nowi najemcy w Galerii Klif

Na przestrzeni kilku miesięcy w Galerii Klif otworzyły się m.in.: pierwszy w Gdyni salon x-kom, perfumeria – laboratorium Mo61. Perfume Lab. czy butik Bosa C Fashion Group – oficjalny dystrybutor takich marek jak Karl Lagerfeld, Versace Jeans Couture, Love Moschino i in. Ofertę usług uzupełniła ekologiczna myjnia samochodowa. Sierpień przyniesie otwarcie powiększonego salonu Martes Sport- urządzonego w formacie premium.

– We wdrażanej od początku roku strategii mocno postawiliśmy na kontakt z klientem, zapewnienie mu możliwości spędzania czasu w sposób wyjątkowy, niespotykany nigdzie indziej – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director z Cushman&Wakefield, która zarządza Klifami. – Oferujemy klientom nie tylko przyjemne zakupy, ale też możliwość pogłębienia relacji z otoczeniem, społecznością.

Służą temu unikatowe wystawy organizowane z Muzeum Miasta Gdyni oraz galerią obrazu Oranż, prezentującą młode polskie malarstwo. Galeria Klif współpracuje także ze znanym gdyńskim festiwalem Globaltica, a lato otwiera współpracą z Teatrem Miejskim w Gdyni.

– To pozwala zaproponować naszym klientom i gościom ciekawe warsztaty, spotkania,  w których nie mieli okazji uczestniczyć nigdzie indziej. Jednocześnie pracujemy nad poszerzeniem oferty, tak, aby w miejsce sklepów zamkniętych w wyniku decyzji globalnych (np. New Look) zapewnić innych interesujących najemców – podkreślają przedstawiciele Galerii Klif.

Galeria Klif: od ponad 20 lat na mapie Gdynii

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, które swoimi propozycjami zaspokoją najbardziej wymagające gusta. W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do ich dyspozycji jest strefa food court, Kraina Treflików – miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM. Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się na sobie i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl