Greenpoint nowym najemcą Centrum Handlowego Czyżyny

Centrum Handlowe Czyżyny umacnia swoją ofertę modową. Właściciel obiektu podpisał właśnie umowę najmu z marką odzieżową Greenpoint. Sklep popularnego polskiego brandu zadebiutuje w krakowskim obiekcie już jesienią.

Oferta Centrum Handlowego Czyżyny staje się coraz bardziej modowa. Tylko od początku roku zadebiutowały tu aż 4 nowe marki „fashion”. Wśród nich tak popularne polskie i zagraniczne brandy jak Pierre Cardin, Orsay czy Big Star.

Branża fashion stanowi 20 proc. sklepów w CH Czyżyny

W efekcie, w obiekcie można znaleźć już 20 sklepów z ubraniami, butami i dodatkami, co stanowi 20 proc. wszystkich sklepów CH Czyżyny. Teraz do tego stale powiększającego się grona dołącza kolejny. Na inwestycję w lokal w Czyżynach zdecydowała się polska marka odzieżowa Greenpoint. Wynajmie ona lokal mający 124 mkw. W ofercie sklepu będzie można znaleźć odzież dla kobiet, buty oraz akcesoria.

– To już kolejna w tym roku umowa dzięki której wzmacniamy naszą ofertę modową, wprowadzając do tenant-mix’u doskonale znaną i lubianą przez kobiety markę. Tym samym tworzymy w Czyżynach kolejny atrakcyjny punkt na modowej mapie centrum, a także dopełniamy już zastaną ofertę, składającą się w dużej mierze z popularnych sieci odzieżowych – mówi Joanna Bieniek, leasing manager Newbridge Poland.

Modernizacje w CH Czyżyny

Potencjał do rozwoju tego segmentu centrum handlowe ma bardzo duży. Od ponad pół roku obiekt realizuje nową strategię pozycjonowania, która współgra z m.in. zakrojonymi na szeroką skalę działaniami leasingowymi i projektami marketingowymi. Właściciel centrum także mocno inwestuje w Czyżyny.

W jego wnętrzu zmodernizowano już m.in. food court, stworzono nowe strefy relaksu z podręcznymi biblioteczkami, postawiono nową strefę zabaw dla dzieci, a na zewnątrz z kolei powstała strefa chill out.

Ale nie tylko ostatnie zmiany przyciągają coraz więcej najemców segmentu „fashion”. Decydująca jest także pozycja obiektu na lokalnym rynku. Czyżyny to dziś jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w południowej części Krakowa, obecne na rynku już 17 lat. Rocznie odwiedza je 6,5 mln klientów, a w jego zasięgu mieszka blisko 1 mln osób.

Greenpoint dostrzega potencjał

Nie bez znaczenia jest także sam rynek, na którym działa centrum. Obiekt znajduje się pośrodku kilkunastu dużych osiedli mieszkalnych, z których znaczna część to nowe inwestycje, zrealizowane w ostatnich latach. Ponadto w okolicy Centrum znajdują się także biura znanych firm branży IT. To sprawia, że wśród klientów dominują dziś osoby do 45. roku życia, a także rodziny z dziećmi.

Ten potencjał lokalnego rynku, dostrzegła także marka Greenpoint. – Ekspansja sieci sklepów stacjonarnych to jeden z naszych priorytetów. Nowe salony powstają w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Chcemy otwierać się w lokalizacjach znajdujących się bliżej naszych klientów oraz zapewniających odpowiedni poziom rozwoju naszego biznesu. Dokładnie takim miejscem są dla nas Czyżyny – jedna z najpopularniejszych i najlepiej skomunikowanych dzielnic Krakowa – mówi  Tomasz Nowicki, koordynator ds. rozwoju marki Greenpoint.

Obiekt zarządzany jest natomiast przez Apsys Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl