Dealz zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała i na Podbeskidziu

Gemini Park Bielsko-Biała kontynuuje rozwój swojej oferty. Do grona najemców już wkrótce dołączy marka Dealz. Właściciel obiektu właśnie podpisał umowę z brytyjska siecią.

Właścicielem obiektu jest spółka Gemini Holding, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Gemini Park Bielsko-Biała zapowiada kolejne otwarcia. Po niedawnym debiucie salonu duńskiej marki ONLY, a także zapowiadanych otwarciach  sklepu z winami Fine Wine oraz kawiarni Costa Coffee, późnym latem oferta bielskiego centrum handlowego wzbogaci się także o sieć Dealz.

Dealz w Gemini Park

Brytyjski gigant, działający m.in. we Francji, Hiszpanii, Irlandii i Wielkiej Brytanii (jako Ponundland) i mający już ponad 900 sklepów w Europie, podpisał właśnie z Gemini Park umowę najmu lokalu o powierzchni 476 m kw.

Sklep Dealz w Gemini Park będzie także debiutem marki na Podbeskidziu. W jego ofercie będzie można znaleźć produkty marek często niedostępnych w Polsce, a do tego w niskich cenach. Asortyment wypełniają m.in. artykuły przemysłowe, zabawki, artykuły papiernicze i DIY, dekoracje wnętrz i elementy wyposażenia. W sumie w ofercie sklepu będzie można znaleźć ponad 3 tys. produktów.

– Dealz to sklep, który dopełnia ofertę Gemini Park Bielsko-Biała. Dzięki zróżnicowanemu asortymentowi, zakupy w nim może zrobić cała rodzina. Nie bez znaczenia jest także przystępność cenowa oferowanych produktów. Dealz działa bowiem w niezwykle popularnym w Polsce formacie dyskontowym – mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease Gemini Holding.

Dobre miejsce na lokalny debiut

Jak przekonuje Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, cieszy nie tylko fakt pojawienia się kolejnych nowości w ofercie, ale także zaufanie, jakim nowe marki obdarzają centrum handlowe. – Dealz jest już kolejną zagraniczną marka, która w ostatnich latach wybiera Gemini Park na swój lokalny debiut. To najlepiej pokazuje, jak duży potencjał dostrzegają w nas liczący się rynkowi gracze – mówi.

I dodaje:  – Najemców do inwestycji w lokal przekonują dziś zarówno partnerskie podejście w ustalaniu warunków najmu, rozpoznawalność i bardzo mocna pozycja galerii na Podbeskidziu, a także z sukcesem przeprowadzona zmiana pozycjonowania, w efekcie którego postrzegani jesteśmy dziś jako nowoczesny, rodzinny obiekt handlowo – rozrywkowy, z szeroką ofertą dopasowaną do lokalnego rynku składającą się z  ponad 120 sklepów .

– Kluczowe są także wyniki centrum handlowego. Gemini Park nieprzerwanie już piąty rok z rzędu notuje wzrost zarówno obrotów, jak i liczby klientów. Od  2013 roku liczba odwiedzających wzrosła u nas o ponad 100 proc. Obiekt skutecznie oparł się także negatywnym trendom rynkowym, jakie przyniosła ustawa o zakazie handlu w niedzielę i święta. Ponadto galeria jest także prawie w całości skomercjalizowana – wylicza Brączek.

Dealz liczy na rozwój w regonie

Bielskie centrum to już druga galeria z rodziny Gemini Park, z którą Dealz podpisuje umowę. Marka wkrótce zadebiutuje także w Gemini Park Tychy.

– Otwarcie sklepu Dealz w Gemini Park wzbogaci ofertę centrum, zapewniając klientom nowe miejsce, w którym będą mogli zarówno dokonać codziennych zakupów, jak i znaleźć wiele ciekawych, atrakcyjnych produktów niedostępnych w innych sklepach. Mamy nadzieję, że sklep Dealz stanie się ulubionym punktem Klientów Gemini Park, który będą chętnie odwiedzać i gdzie zawsze znajdą nowe, ciekawe produkty w super cenach – mówi Marcin Langowski – Dyrektor Zarządzający Dealz CEE.

I dodaje: – Każdego miesiąca otwieramy kolejne sklepy sieci Dealz, docierając do coraz szerszego grona klientów z całej Polski. Sklep w Gemini Park będzie pierwszym sklepem naszej sieci w Bielsku-Białej. Cieszymy się na otwarcie nowego sklepu i mamy nadzieję na dalszy rozwój sieci w tym regionie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl