New Yorker na dłużej w Galerii Madison

New Yorker w Galerii Madison

Marka odzieżowa New Yorker przedłuża umowę najmu z gdańską galerią Madison i pozostaje w obiekcie na kolejne lata.  Salon o powierzchni 1,1 tys. mkw. obecny jest w centrum już od ponad 12 lat.

– Madison to wygodne, śródmiejskie centrum handlowe, a jako najstarsze w Gdańsku ma swoich stałych klientów i ustabilizowaną pozycję na rynku – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca Galerią Madison. – Salon New Yorker działa w galerii już od 2007 roku,  jesteśmy bardzo zadowoleni, że zostanie z nami na kolejne lata – dodaje.

Stała oferta handlowa Galerii Madison jest systematycznie odświeżana, w centrum już niebawem pojawiają nowe, atrakcyjne marki. Za kilka dni pierwszych klientów zaprosi nowy salon z odzieżą damską – Greenpoint, ostatnio otworzył się także bieliźniarski, multibrandowy salon pod szyldem Świat Bielizny, a w czerwcu w galerii pojawił jeden z największych, na polskim rynku, sklep Monnari, (ponad 322 mkw.) oraz sklep Swiss z markowymi zegarkami , a także salony modowe Quiosque i Premium Brands z odzieżą znanych marek takich jak np. Tommy Hilfiger i Calvin Klein. Nowością jest także, ulubiony przez klientów, sklep z lokalnymi specjałami: Żuławskie Smaki. Co ciekawe, właściciele marki sprzedają na terenie galerii swoje produkty już od przeszło roku, kiedy to pojawili się w Madisonie ze swoim stoiskiem. Po zdobyciu wiernych klientów otworzyli w lipcu market regionalny w galerii z ofertą serów, miodów i przetworów.

Oferta Galerii Madison

Madison to jednak nie tylko zakupy, ale i klinika medyczna oraz centrum biurowe. A w najbliższym sąsiedztwie galerii powstają nowe inwestycje: ponad 2 tys. mieszkań, 1 tys. miejsc hotelowych i 110 tys. nowej powierzchni biurowej.

– Ofertę Madisona tworzymy inspirując się potrzebami najbliższego otoczenia – mówi Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu galerii Madison. – A w śródmieściu, poza modą, liczą się usługi i gastronomia. Stąd, kilka tygodni temu pojawiła się u nas pralnia samoobsługowa Speed Queen; niezwykła, autorska pierogarnia One Lepią, w której pierogi powstają na oczach klientów, a już niebawem otwieramy pierwszą w Gdańsku restaurację Bobby Burger. Jesteśmy wygodnym śródmiejskim obiektem – nasi klienci oczekują bogatej oferty usług i ciekawych restauracji i właśnie to im oferujemy – podsumowuje Magdalena Dampc.

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych a także centrum medyczne i centrum biurowe. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut Express, Olimp, czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie Galeria wynajęta jest w 95 proc., a tenant mix tworzą m.in.: Netto, New Yorker, Rossmann, Douglas, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, salon IPerfumy marki Notino, W. Kruk, Orsay, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Lee Wrangler, Ryłko, CCC, Wojas, Coccodrillo.  Zarządcą obiektu jest TFG Asset Management Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada CREAM.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami: asset management, property management, leasing powierzchni handlowych i biurowych, marketing, finanse i księgowość oraz obsługę prawną. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań deweloperskich i project management. CREAM jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl