Metamorfozy butików w Starym Browarze

Bizuu w Starym Browarze

Dwa butiki w Starym Browarze przeszły w ostatnich tygodniach metamorfozy. Poznańska marka fashion Bizuu oraz multibrand z ekskluzywnym obuwiem i odzieżą Via della Spiga otworzyły lokale w nowych odsłonach. Odświeżone aranżacje odzwierciedlają charakter każdej z marek.

Do lokalu Bizuu na parterze Pasażu wprowadzono nową kolorystykę i wyposażenie. Projekt wnętrza zdeterminował styl marki: miks nowoczesnego boho i vintage. W nowej aranżacji wykorzystano tonacje pudrowego różu, flagowego koloru Bizuu, oraz tapetę z dyskretnym logo brandu. Do stworzenia nowej lady i części półek wykorzystano lastriko – pattern przeżywający obecnie wielki powrót w designie. Projektantka Zuzanna Wachowiak specjalnie dla Bizuu stworzyła z naturalnego drewna regały na akcesoria. Całość dopełniają meble i akcesoria vintage – skórzany fotel i wzorzysty dywan. – Klient odwiedzający nasz nowy butik ma się poczuć swobodnie, przyjemnie.  Chcemy, by podczas wizyty mógł się odprężyć, poczuć ciepły klimat i domową atmosferę w luksusowym wydaniu – mówi Anna Urbańska, PR & Marketing Manager Bizuu.

Bizuu to marka premium, która powstała w 2010 roku. Jej ubrania  wyróżnia kobiecy styl boho w nowoczesnych interpretacjach. Marka – podobnie jak duet projektantek – wywodzi się z Poznania i tutaj ma swoje najwierniejsze grono klientek. W Starym Browarze powstał też pierwszy butik; aktualnie Bizuu posiada siedem sklepów w największych miastach Polski.

Butik jak w Mediolanie

Renowację i zmianę aranżacji przeszedł także butik Via della Spiga. Luksusowe produkty prezentowane w sklepie zyskały świeżą oprawę dzięki nowej kolorystyce i wyposażeniu wnętrza lokalu. Właściciele sklepu postawił na eleganckie odcienie zieleni, szlachetny welur, którym obito siedziska w sklepie i przymierzalniach, oraz drewno orzechowe. Ściany zostały pokryte panelami z alkantary w odcieniu ciepłego beżu. – Inspiracje do aranżacji wnętrza zostały zaczerpnięte z luksusowych salonów mody w Mediolanie oraz w Paryżu, m.in. Dolce Gabbana, Gucci czy Dior – mówi manager butiku Via della Spiga, Mateusz Kozłowski.

Via della Spiga to sklep multibrandowy z ekskluzywną odzieżą oraz obuwiem luksusowych marek. – Nasza firma ma już ponad 25-letnie doświadczenie w branży fashion. Na początku działalności zajmowaliśmy się sprzedażą hurtową produktów marek premium i wprowadzaniem ich na rynek polski. Widząc duży potencjał w sprzedaży detalicznej, postanowiliśmy otworzyć własny butik i uznaliśmy, że najlepszym miejscem na niego będzie Stary Browar – mówi Kozłowski. Metamorfoza sklepu Via della Spiga w Starym Browarze związana jest z rozbudowaniem oferty o produkty m.in. Casadei, Le Silla, Red Valentino, Escada, No. 21, Philipp Plein, Moschino, Sergio Rossi.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl