Najemcy przedłużają umowy w Galerii Tarnovia

galeria tarnovia

Kolejne marki decydują o pozostaniu w gronie najemców Galerii Tarnovia w Tarnowie. Tym razem są to firmy Deichmann oraz Lee/Wrangler. Cieszy także fakt, że w obiekcie rosną obroty oraz średni koszyk zakupowy. Za zarządzanie, opracowanie strategii i wynajem centrum odpowiada CREAM – wsytawca Shopping Center Forum 2019 CEE.

Deichmann przedłużył umowę najmu na salon o powierzchni 400 mkw. na kolejne 4 lata, podobnie jak Lee/Wrangler mający do dyspozycji ponad 100-metrowy lokal. Wcześniej zespół leasingowy CREAM-u podpisał aneksy przedłużające umowy z najemcami z sektora usługowego: Play, Tui oraz Itaką.

– Przedłużenie umów to bardzo dobra wiadomość i sygnał, że plan głębokich zmian realizowany obecnie w Galerii Tarnovia przynosi zamierzone rezultaty. Nowa koncepcja zakłada odświeżenie oferty na niemal 30 proc. powierzchni obiektu, wprowadzenie nowych marek, rozszerzenie strefy gastronomicznej i wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie wypoczynku i rekreacji – podkreśla Elżbieta Kutrasińska, senior leasing manager w firmie CREAM, odpowiedzialna za wynajem Galerii Tarnovia.

– Cieszą nas również wyniki odnotowywane przez centrum. W okresie styczeń-maj 2019 obroty like-for-like w Galerii Tarnovia były o niemal 8 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2018 roku. Natomiast w maju 2019 roku średni koszyk zakupowy wzrósł o 6 proc. względem maja 2018 roku. Te dane świadczą o dobrym wskaźniku konwersji i pokazują, że Galeria Tarnovia jest docelowym miejscem zakupów  – twierdzi Tomasz Mądrzyk, dyrektor Galerii Tarnovia.

Klientów do obiektu przyciąga unikatowa oferta – jedyne w Tarnowie sklepy marek H&M i New Yorker. Atutem jest również jedyne w mieście nowoczesne, wielosalowe kino Cinema 3D.

70 sklepów różnych marek

Rejon, w którym mieści się Galeria Tarnovia, staje się handlową destynacją m.in. dzięki otwarciu sklepu spożywczego Lidl, a także poprawie dostępności poprzez oddanie do użytku przejazdu pod wiaduktem kolejowym przy ulicy Krakowskiej, który znacznie skrócił i usprawnił dojazd do obiektu.

Galeria Tarnovia funkcjonuje na tarnowskim rynku od 2009 roku. Na ponad 17 tys. mkw. powierzchni handlowej działa 70 sklepów takich marek, jak: H&M, New Yorker, Smyk, Carry, Reserved, Sinsay, Martes Sport, Triumph, Douglas, Deichmann, CCC, Pepco, RTV Euro AGD oraz Market z grupy Carrefour i jedyne w mieście nowoczesne kino Cinema 3D. Centrum handlowe mieści się przy ulicy Krakowskiej 149. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka niemal 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz budowaniu wartości projektów poprzez indywidualne podejście do każdego z nich. CREAM specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto usługi doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu oraz doradztwo marketingowe, finansowe i księgowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl