Manufaktura rozwija ofertę dla rodzin z dziećmi

Stopiątka w Manufakturze

Wciąż rozwijający się rynek restauracyjny coraz częściej wymaga od restauratorów określenia grupy docelowej klientów i kierowania oferty specjalnie do nich. Ważnym rozróżnieniem na tle konkurencji może być przystosowanie miejsca dla potrzeb rodzin z dziećmi.

Ten trend staje się coraz bardziej popularny nie tylko wśród restauratorów. Władze miasta w Krakowie ogłosiły konkurs dla miejsc wspierających rodziny, w zamian lokale mogą liczyć na pomoc miasta w promocji. Także w Łodzi można zaobserwować działania restauratorów kierowane do tej grupy odbiorców. Restauracja Ganesh w Manufakturze przygotowała specjalne kolorowanki dla dzieci przybliżające kulturę Indii. Dziecięce menu jest już standardem w większości lokali.

Bardziej rodzinnie

O krok dalej idzie Pizzeria 105, która właśnie otworzyła się w Manufakturze. Właściciele nie tylko stworzyli rozbudowane dziecięce menu, otworzyli też przestronną strefę zabaw wyposażoną w małe stoliki, krzesełka, przybory plastyczne i zabawki. W pizzerii organizowane są także przyjęcia urodzinowe, kinderbale i warsztaty kulinarne dla najmłodszych pod hasłem „Akademia małego kucharza”. Co ciekawe, na prośbę rodziców takie warsztaty można zorganizować nawet dla jednego tylko dziecka. Pizzeria przyjmuje też grupy kolonijne, a w przyszłości planuje także organizowanie kulinarnych półkolonii dla najmłodszych. Sieć pizzerii w całej Polsce ma już pięćdziesiąt punktów, w samej Łodzi siedem – po jednym na każdą dzielnicę. Jednak to punkt w Manufakturze jest najbardziej „rodzinny”.

– Stawiamy na rodziny z dziećmi i robimy wszystko żeby nasi goście poczuli się tu jeszcze lepiej niż w domu – mówi Małgorzata Chrzanowska, właścicielka pizzerii. – Manufaktura jest miejscem bardzo chętnie odwiedzanym przez rodziny, które po wielu godzinach zakupów i zabaw w punktach rozrywki, u nas mogą liczyć na rodzinny obiad przy znakomitej pizzy, która ma aż 60 cm średnicy, makaronach czy kremie z pomidorów, który znajduje się w dziecięcym menu – dodaje.

Zarządcą Manufaktury jest Apsys –  jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl