Marka z portfolio grupy H&M debiutuje w Polsce. Wybór padł na Galerię Kazimierz

Jedna z najpopularniejszych obecnie marek odzieżowych – Weekday, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w naszym kraju w Galerii Kazimierz. Salon zlokalizowany w krakowskim centrum handlowym będzie oferował zarówno damską, jak i męską kolekcję. Jego otwarcie zaplanowane jest jeszcze w tym roku.

W listopadzie br. do grona najemców Galerii Kazimierz dołączy Weekday – marka, która od lat wyczekiwana jest przez polskich klientów śledzących najnowsze trendy w modzie. Brand w salonie mierzącym ponad 300 mkw. zaoferuje kolekcję odzieży i akcesoriów.

–  Weekday to szwedzka marka, która od samego początku wyznacza trendy w modzie młodzieżowej. Wiemy też, że nasi klienci długo czekali na otwarcie jej salonu stacjonarnego w Krakowie. Wybór Galerii Kazimierz jako lokalizacji dla pierwszego sklepu Weekday w Europie Środkowej potwierdza, że nasze centrum jest nowoczesne i jednocześnie wpisuje się w filozofię marki opartej o szerokie działania proekologiczne, które także są nam bliskie  – mówi Anna Duchnowska, prezes Invesco Real Estate w Polsce.

Weekday z portfolio Grupy H&M

W ofercie Weekday klienci mogą znaleźć kolekcje inspirowane popkulturą i stylem ulicy. Większość odzieży i dodatków powstaje ze zrównoważonych ekologicznie materiałów i jest sprzedawanych w przystępnej cenie. Każda linia, nad którą pracują projektanci Weekday, tworzona jest ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, pozostawiając przy tym miejsce dla rozwijania własnej kreatywności.

Misją marki jest promowanie pewności siebie i swobodnego wyrażania się poprzez swój styl. Weekday inspiruje dynamicznym połączeniem produktu oraz świadomości kulturowej. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych nie boi się komentować zastanej rzeczywistości, a także ważnych kwestii społecznych. Brand konsekwentnie dąży też do bycia firmą coraz bardziej proekologiczną, stosując materiały, które są mniej szkodliwe dla naszej planety. Obecnie ponad 68 procent produktów marki wytwarzanych jest z materiałów pochodzących z ekologicznych źródeł, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają kolekcje jeszcze bardziej przyjazne środowisku.

Marka należąca do portfolio grupy H&M powstała w 2002 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż online na 19 rynkach i posiada sklepy w 12 krajach. W swojej unikatowej ofercie prezentuje kolekcje własnych linii ubrań damskich i męskich, w tym linię dżinsową oraz wybór produktów innych marek zewnętrznych.

Prawie 40 tys. mkw. w Galerii Kazimierz

Galeria Kazimierz to nowoczesne centrum handlowe, działające od 2005 roku zlokalizowane w historycznym centrum Krakowa, przy ulicy Podgórskiej. Na dwóch poziomach galerii znajduje się ponad 160 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek (m.in. Zara, H&M, Reserved, Empik, Smyk, GoSport), liczne punkty usługowe i gastronomiczne, multipleks Cinema City z 10 salami kinowymi oraz market Carrefour Premium.

Obiekt oferuje prawie 40 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni handlowej i 1500 miejsc parkingowych. Od 2014 roku właścicielem galerii jest Invesco Real Estate. To pierwsza oraz jedna z czołowych inwestycji IREEF w Polsce. Za zarządzanie galerią odpowiedzialna jest firma CBRE. Za komercjalizację odpowiada firma Sierra Balmain.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl