Primark potwierdza otwarcie pierwszego sklepu w Polsce

primark

– Primark szukał odpowiedniego miejsca na swój pierwszy sklep w Polsce i bardzo cieszymy się, że otworzymy go w najnowszym centrum handlowym w Warszawie – komentuje otwarcie nowego sklepu, Tom Meager, dyrektor ds. nieruchomości w Primark.

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’), potwierdziła, że swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w Warszawie, tworząc ponad 250 miejsc pracy. Primark podpisał umowę najmu w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, której właścicielami są EPP (70 proc. udziałów) oraz Echo Investment (30 proc.). EPP zarządza nowo otwartą inwestycją handlową, a spółka Echo Investment była odpowiedzialna za budowę i wynajem powierzchni.

Nowy sklep Primark zajmie 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Przed ogłoszeniem daty otwarcia Primark we współpracy z Echo Investment dostosuje wynajętą przestrzeń do swoich potrzeb.

– Wejście Primark do Polski to znakomita wiadomość zarówno dla rynku, jak i klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ta znana na całym świecie marka wybrała Galerię Młociny na swoją pierwszą lokalizację w kraju. Najnowocześniejsze centrum handlowe w Warszawie, którego spektakularna oferta gastronomiczna i rozrywkowa wpisuje się w najnowsze globalne trendy, zyska nową markę, której obecność jeszcze bardziej wzmocni i tak imponujące grono najemców. Wybór Galerii Młociny na miejsce polskiego debiutu Primark świadczy o unikalnej pozycji naszego obiektu na handlowej mapie Polski – powiedział Michał Świerczyński, członek zarządu EPP odpowiedzialny za komercjalizację nieruchomości.

– Na wejście Primark do Polski patrzymy nie tylko przez pryzmat niewątpliwego sukcesu Galerii Młociny. To także bardzo dobra wiadomość dla całego rynku, który został doceniony przez dużego, międzynarodowego gracza z bardzo silną pozycją. Debiut odzieżowego giganta wysyła w świat komunikat, że polski rynek handlowy wciąż ma olbrzymi potencjał do przyjmowania nowych marek, a z drugiej strony, że dysponuje wysokiej jakości projektami o strategicznych lokalizacjach, nowoczesnymi, komfortowymi, z odpowiednim pozycjonowaniem i wysoką odwiedzalnością – powiedział Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy.

Otwarta w maju tego roku Galeria Młociny zapewnia mieszkańcom Warszawy dostęp do ponad 240 sklepów z markami na każdą kieszeń oraz najciekawszą w mieście ofertę gastronomiczną. Najmodniejszy obiekt handlowy w stolicy Polski dysponuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, dobrze zaprojektowanej powierzchni najmu, w tym 5 tys. mkw. powierzchni biurowej i ponad 6 tys. mkw. powierzchni restauracyjnej i rozrywkowej.

Ponad 370 sklepów Primark

Od września Primark będzie szukać ponad 250 pracowników. W sklepie znajdą zatrudnienie m.in. dyrektorzy, sprzedawcy oraz kierownicy sali sprzedaży, magazynu i biura rozliczeń gotówkowych, a także specjaliści od merchandisingu wizualnego.

W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach.

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 75 tys. osób, a w ostatnim roku obrotowym (2017/18) otworzył 16 sklepów, stwarzając ponad 4,5 tys. miejsc pracy i otrzymując ponad 43 tys. podań o zatrudnienie w tych sklepach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl