Arkady Wrocławskie sfinalizowały szereg umów najmu

Na dłużej we wrocławskim centrum handlowym zostaje New Yorker oraz Cukiernia Karpicko, która powiększyła lokal. W nowym formacie funkcjonuje też salon 4F, a na początku sierpnia tenant-mix Arkad Wrocławskich wzbogaci dyskont niespożywczy Action.

W połowie lipca salon 4F w Arkadach Wrocławskich przekształcił się w 4F | Outhorn. Lokal o powierzchni 145 mkw. znajduje się na poziomie 0 i oferuje jeszcze większy asortyment odzieży i akcesoriów sportowych. Prace adaptacyjne w powiększonym lokalu zakończyła też Cukiernia Karpicko, która na tym samym poziomie zajmuje teraz 129 mkw. Na parterze otwarta została również wyspa z produktami marki IQOS. Z kolei na przedłużenie umowy najmu zdecydował się New Yorker, zajmujący 1 065 mkw. na poziomie 1.

Action wkracza do Arkad Wrocławskich

– Cieszymy się, że kolejne popularne wśród naszych klientów marki zdecydowały się przedłużyć umowy najmu. Dokładamy wszelkich starań, aby budować atrakcyjny dla mieszkańców tenant-mix. Już 1 sierpnia ofertę handlową Arkad Wrocławskich uzupełni międzynarodowy dyskont niespożywczy Action – mówi Monika Woźniak, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.

Action, oferujący ponad 6 000 produktów codziennego użytku w atrakcyjnych cenach, zajmie powierzchnię blisko 1 100 mkw. na poziomie -1 Arkad Wrocławskich. Lato w Arkadach Wrocławskich to również słodkości z Royal Gofry City.

CH Arkady Wrocławskie: ponad 100 sklepów i punktów usługowych

CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl