KiK otwiera kolejne sklepy i zapowiada dalszą ekspansję

Ponad 600 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej w Świeciu, drugi sklep sieci w Toruniu oraz pierwszy w Krapkowicach – tak wygląda krótki bilans działań KiK w lipcu, a sieć zapowiada, że to jeszcze nie koniec otwarć w sezonie wakacyjnym. KiK jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. 

Bytom, Pułtusk, Brzeg Dolny oraz szósty sklep sieci we Wrocławiu – to nowe lokalizacje, które przyjmą klientów w sierpniu. Każda z nich będzie prezentowała nową koncepcję aranżacyjną przestrzeni sprzedażowej. Zmiany w tym zakresie KiK wdrożył pod koniec czerwca – wraz z otwarciem sklepu w Ciechanowie. Zgodnie z planami rozwoju, jeszcze w tym roku zostanie otwartych około 30 sklepów, wszystkie w nowej aranżacji. Zmiany w koncepcie aranżacyjnym mają wesprzeć powiązanie grup asortymentowych poszczególnych produktów, a w efekcie uczynić zakupy w KiK jeszcze bardziej intuicyjnymi.

Plany ekspansji sieci KiK

Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK

KiK ma w planach utrzymanie tempa ekspansji oraz kontynuowanie serii reopeningów, co jest zgodne z przyjętą strategią biznesową marki. Jej założenia, cechujące się intensywną ekspansją w Polsce, wynikają przede wszystkim z chęci odpowiadania na potrzeby klientów. Nowy sklep KiK w Świeciu znajduje się przy ul. M. Konopnickiej 2 i ma 640 mkw. powierzchni. Drugi sklep KiK, w Toruniu mieści się: przy ulicy Trzcinowej 29. Pierwszy sklep sieci KiK w Krapkowicach znajduje się przy ulicy Ligonia 14 i ma 600 mkw. powierzchni.

Za trzy lata KiK będzie obchodził jubileusz 10-lecia istnienia w Polsce. Do tego czasu powinno już funkcjonować ponad 450 sklepów KiK. Docelowo ta liczba może wynosić około 650 lokalizacji. Oznacza to, że marka wciąż poszukuje kolejnych lokalizacji dla swoich sklepów.

– Jesteśmy na etapie intensywnej ekspansji, ale nie oznacza to, że pojawiamy się wszędzie i za wszelką cenę. Wiele zależy od specyfiki danego miejsca, ale pewne kwestie pozostają niezmienne: powierzchnia handlowa – preferowana to co najmniej 650 mkw., komfortowy dostęp do co najmniej 15 miejsc parkingowych, a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru. Istotne jest również sąsiedztwo operatorów spożywczych, drogerii lub popularnych sklepów branżowych. Szukamy odpowiednich miejsc, jesteśmy otwarci na propozycje – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci.

Wiodący gracz na rynku europejskim

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,5 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl