Centrum Janki ma nowe logo

Rozbudowa Centrum Janki dobiega końca. Zmiany obejmują nie tylko powiększenie powierzchni handlowej, ale również przebudowę elewacji oraz modernizację wnętrza obiektu. Zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prosty i elegancki font, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej podwarszawskiego centrum.

Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię.

Centrum Janki
Centrum Janki

Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum. Nawiązania znajdziemy zarówno na zewnątrz obiektu, jak również w jego wnętrzach – począwszy od drzwi wejściowych, przez korytarze i witryny sklepów, aż po oznaczenia kierunkowe.

– Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.

Centrum Janki

Główni operatorzy Centrum Janki to Leroy Merlin, Media Markt oraz hipermarket Auchan. Ofertę handlową Centrum uzupełnia ponad 100 sklepów średnio powierzchniowych, w tym takie marki jak: C&A, Go Sport, H&M, KappAhl, Kazar, New Yorker, Reserved, Rossmann czy Sephora. Na terenie obiektu działają: Cinema City, kompleks strefy food court z 11 restauracjami, restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie i cukiernie.

Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki sp. z o.o., zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland sp. z o.o., Leroy – Merlin Inwestycje sp. z o.o. oraz Taima Investments sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl