Branża nieruchomości powalczy o siatkarskie złoto

W tym roku swój X jubileusz obchodzi Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości, który organizuje międzynarodowa agencja doradcza JLL. Stały punkt w sportowym kalendarzu sektora nieruchomości odbędzie się 1 sierpnia w Warszawie. Tegoroczna edycja wydarzenia pobiła już pierwszy rekord – weźmie w niej udział aż 60 drużyn, co jest najwyższym wynikiem dotychczasowych rozgrywek. W tym roku zawodnicy zagrają na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Patronem honorowym imprezy jest Polski Związek Piłki Siatkowej.

Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości:

  • Termin: 1 sierpnia 2019
  • Miejsce: Klub La Playa Music Bar, Warszawa
  • Godziny: 9:00 początek rozgrywek siatkarskich
  • Dodatkowe informacje: LINK

 

Od dziesięciu lat turniej przyciąga liderów związanych z sektorem nieruchomości, w tym deweloperów, agencje doradcze, firmy budowlane, fundusze inwestycyjne, a także kancelarie prawne czy banki. W tym roku całość dochodu pochodząca z rejestracji drużyn, aukcji przedmiotów od sponsorów i indywidualnych datków zostanie przekazana na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Celem akcji jest zebranie środków na zakup sprzętu niezbędnego w leczeniu dzieci z chorobami nowotworowymi. Sprzęt ten zostanie przekazany klinice Przylądek Nadziei we Wrocławiu.

– Tegoroczna edycja turnieju jest dla nas wyjątkowa, bo jubileuszowa i mam nadzieję, że przy tej okazji cały sektor ponownie zmobilizuje się, aby pobić kolejne charytatywne rekordy. Poprzeczka jest jednak postawiona bardzo wysoko. W zeszłym roku dochód z akcji osiągnął zawrotne 767 tys. zł, a na przestrzeni dziewięciu lat zebraliśmy blisko 2,3 mln zł, które w całości zostały przekazane na rzecz podopiecznych różnych fundacji. Oczywiście trzymamy kciuki, aby i w tym roku udało nam się osiągnąć jeszcze więcej, ale przede wszystkim cieszymy się, że stworzony przez nas format, łączący pozytywną rywalizację oraz szczytny cel, jest nadal na topie i z roku na rok przyciąga większą liczbę zainteresowanych. Do zobaczenia w La Playa – mówi Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Podczas ubiegłorocznej edycji na boiskach zagrało 56 drużyn i 392 zawodników, a w całym wydarzeniu wzięło udział 2 tys. osób. W tym roku o najwyższe miejsce na podium powalczy aż 60 zespołów: 5th Avenue Holding + King Cross Shopping Warsaw, Adgar Poland, Allen & Overy, APP Projekt, Arcadis, Atrium European Real Estate, AXI IMMO, Baker McKenzie, BaseCamp, BNP Paribas Real Estate, Cavatina, CBRE, Colliers International, Cresa, Crido, Cromwell Property Group, Cushman & Wakefield, Dentons, Dom Development, Echo Investment, EPP, Ghelamco, GIDE, Globalworth, Go4Energy, Greenberg Traurig, GTC, HB Reavis, ING, JLL, Knight Frank, KR Group, Linklaters, Magnusson, Metro Properties, MLP Group, Multi Poland, MyHive, Napollo, NepiRockcastle, Newbridge, Nuvalu, Panattoni Europe, Penta Real Estate, PFR Nieruchomości S.A., Polski Holding Nieruchomości S.A. (PHN), PZU Inwestycje, Resi4Rent, Reesco, Savills, Segro, Sierra Balmain, Skanska, Strabag, Torus, TPA Poland, Trescon, TriGranit, Unibail-Rodamco-Westfield oraz White Star Real Estate.

Sponsorami X Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych są: 7R, BerlinHyp, GoArt, Grasp, Hotel Marina Nawigator, House of Tudor, La Playa, Medicover, Pomarańczowa Ciuchcia, Stewart Title, Top Event, Winnica L’opera oraz Zoni.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Retailnet.pl i Shopping Center Forum Magazine

JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą 91 tys. osób i obsługuje klientów w ponad 80 krajach. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated. Firma jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl