Focus Park Rybnik: młodzieżowe marki modowe w nowych odsłonach

Focus Park Rybnik

Cieszące się popularnością wśród młodych klientów sklepy rozbudowują się w rybnickiej galerii. Diverse zwiększa powierzchnię najmu i w nowej odsłonie zostanie otwarty pod koniec sierpnia. Salon Reporter Young zmienił lokalizację na większą.

Sklep Reporter Young zmienił lokalizację i powiększył powierzchnię do 68 mkw. Marka obecna jest w Focus Parku od kilku lat. W tym czasie zyskała grono lojalnych klientów, którzy cenią sobie własny styl. Reporter Young projektuje odzież dla nastolatków pełną nonszalancji, luzu i pozytywnych emocji. Przedłużenie umowy najmu połączone z rozbudową lokalu świadczy o zadowoleniu z osiąganych wyników sprzedaży oraz potencjale rybnickiej galerii, która dużą część oferty i działań marketingowych adresuje do młodszych klientów.

Sklep Diverse powiększył powierzchnię o 110 mkw. i liczy obecnie blisko 305 mkw. Nowa część sklepu – Diverse Man – dedykowana jest mężczyznom. Dotychczas odwiedzający Focus Park mogli znaleźć w sklepie kolekcje zarówno damskie, jak i męskie. Obecnie strefy te zostaną oddzielone osobnym wejściem, natomiast wewnątrz lokalu będzie można swobodnie poruszać się po obu sektorach. W nowym sklepie wszystkie detale związane z jego wystrojem zostaną dobrane w taki sposób, by zaspokoić różnorodne potrzeby kobiet i mężczyzn. Lokal znajdzie się na I piętrze, otwarcie salonu zaplanowano na koniec sierpnia.

Salon Diverse doskonale wkomponowuje się w styl stale rozwijającego się miasta oraz galerii Focus Park, dlatego też marka od 12 lat cieszy się w Rybniku dużą popularnością. Kolekcje marki sukcesywnie spełniają wymagania ludzi aktywnych, ceniących sobie wygodę, jakość i niebanalny sznyt.

– Jako zarządca galerii cieszymy się, że nasi najemcy rozbudowują swoje sklepy, poszerzając ofertę dla klientów. Świadczy to o sukcesie galerii, który zawdzięcza ona nie tylko doskonałej lokalizacji i bogatej ofercie handlowej, ale także różnorodnym wydarzeniom i akcjom marketingowym. Focus Park jest ważnym miejscem dla społeczności lokalnej i regionalnej, miejscem wydarzeń kulturalnych i sportowych przyciągającym coraz więcej osób chcących nie tylko zrobić zakupy, ale też przyjemnie spędzić czas – mówi Sonia Kostecka, dyrektor Focus Parku Rybnik.

Rozbudowany tenant mix

Focus Park to wiodące centrum handlowe w Rybniku, które oferuje swoim klientom 66 sklepów i punkty usługowe, Multikino z siedmioma salami oraz parking na 320 miejsc. Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki, jak: Media Expert, Deichmann, C&A, Rossmann, Empik, Bershka, Stradivarius, Smyk, Martes Sport, CCC i wspomniane Multikino. Rybnickie centrum ma trzy kondygnacje handlowe oraz powierzchnię najmu 17,6 tys. mkw.

Centrum handlowe Focus Park powstało w 2007 roku na terenie dawnego browaru w Rybniku. Jego niezaprzeczalnymi atutami są: lokalizacja w centrum miasta, niebanalna architektura oraz bogata, zróżnicowana oferta marek, które nie są dostępne w innych rybnickich galeriach. Zarządcą centrum jest Apsys.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Apsys jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl