Netto wdrożyło nową aplikację. Ma pomóc w zarządzaniu siecią

outlet-park-szczecin-netto

„Moje Netto” to najnowsza aplikacja stworzona na potrzeby firmowej komunikacji wewnętrznej. Od września wszyscy pracownicy sieci Netto będą mogli wygodnie i szybko wymieniać się informacjami, dzielić inspiracjami, czerpać wiedzę, ale też skuteczniej zarządzać sklepami.

Na dobre funkcjonowanie tzw. organizacji rozproszonej, jaką jest każda sieć handlowa, składa się między innymi skuteczna komunikacja pracowników. Aby usprawnić ten proces, Netto zdecydowało się na udostępnienie swojej załodze dedykowanej aplikacji.

Nowa aplikacja Moje Netto

„Moje Netto” powstało, aby uczynić komunikację wszystkich pracowników prostszą i efektywniejszą. W porównaniu do Intranetu, czyli wewnętrznej sieci, z której korzystanie możliwe było wyłącznie na terenie firmy, „Moje Netto” to duży krok naprzód i wyjście w stronę potrzeb pracowników. Dzięki aplikacji mogą oni szybciej zapoznać się z najważniejszymi informacjami – bez względu na to, czy są aktualnie w sklepie, biurze, czy poza nim. „Moje Netto” stanowi też inspirującą platformę do dzielenia się wiedzą z innymi oraz zdobywania nowych umiejętności – pracownicy znajdą tu między innymi wewnętrzne gazetki, podręczniki, szkolenia czy grafik pracy. Do aplikacji podpięta jest również Karta Pracownika upoważniająca do zniżki na zakupy. Funkcjonalność aplikacji doceni z pewnością kadra zarządzająca sklepami: kierownicy sklepów, okręgów i regionów oraz pracownicy administracji. Jest ona skonfigurowana w taki sposób, aby być przydatną z poziomu każdego stanowiska w firmie. Dodatkowym atutem jest prostota i intuicyjność, dzięki której nawet niezbyt zaawansowani w obsłudze smartfonów pracownicy poradzą sobie bez trudu.

Sieć Netto w tym roku wystartowała także z nowatorską aplikacją „Nie marnujemy żywności”. Dzięki niej każdy, komu bliska jest idea walki z marnotrawstwem żywności, może w dowolnej chwili sprawdzić na swoim telefonie, jakie produkty żywnościowe w sklepach Netto są aktualnie dostępne w obniżonej cenie ze względu na bliski termin przydatności do spożycia. Użytkownicy aplikacji mogą także łatwo odnaleźć najbliższy sklep spożywczy w swoim sąsiedztwie i wcale nie musi być to sklep Netto – sami mogą wprowadzać do aplikacji przecenione produkty, walcząc z marnotrawstwem.

Netto: w Polsce i zagranicą

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl