Sieć Dino liczy 1056 sklepów

Polska sieć sklepów Dino obejmuje już 1056 sklepów. Tylko w pierwszym półroczu 2019 r. otwarto 81 nowych sklepów pod tym szyldem.

Dino Polska S.A. w okresie od stycznia do końca czerwca 2019 r. otworzyła 81 nowych sklepów (dla porównania w tym samym okresie 2018 roku otworzyła ich 74).  Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu. Wzrost skali działalności sieci jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii Grupy Dino, opierającej się na kontynuacji szybkiego organicznego wzrostu liczby sklepów.

– Mamy ambitne plany. W 2018 r. otworzyliśmy rekordową liczbę marketów: 202, w tym roku zamierzamy uruchomić jeszcze większą liczbę nowych placówek. Stale pracujemy nad naszym asortymentem – skupiamy się na dobrej jakości produktach pochodzących od polskich producentów, niskich cenach i na szerokiej ofercie produktów świeżych, które w I kwartale br. odpowiadały za ponad 39 proc. naszych przychodów. Chcielibyśmy być marketem spożywczym pierwszego wyboru dla coraz większej liczby Polaków – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

Sieć sklepów Dino

Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów, będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na czterech centrach dystrybucyjnych w: Krotoszynie, Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim i Rzeszotarach. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich sklepów sieci Dino we wszystkie dni w tygodniu. Na koniec marca 2019 roku Grupa Dino zatrudniała 17,4 tys. osób.

Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl