GTC: Galeria Północna powiększa ofertę dla rodzin z dziećmi

Galeria Północna

Galeria Północna poszerza ofertę handlową o nowy sklep z artykułami dla dzieci. Na przełomie września i października na Białołęce powstanie pierwszy w stolicy salon marki „Junior” oferujący szeroki wybór produktów różnych kategorii dla dzieci i niemowląt. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni 1 571 mkw.

Oferta Galerii Północnej powiększy się o kolejną markę z branży dziecięcej. Wczesną jesienią do najemców centrum handlowego dołączy wschodząca polska marka „Junior”. Nowy sklep powstanie na pierwszym piętrze galerii pomiędzy sklepami Dealz i 4Faces. W jego ofercie będzie można znaleźć wysokiej jakości artykuły dla dzieci, między innym wózki i foteliki samochodowe, a także szeroki wybór markowych zabawek takich, jak: Lego, Playmobil, Mattel, Hasbro, Siku, Schleich, Trefl, Smoby, Fisher Price, Chicco czy Nuby. Asortyment zostanie dodatkowo podzielony na poszczególne działy tj. Dziewczynki, Chłopcy, Pierwsze lata, Niemowlęta i Wózki oraz Klocki, Gry, Puzzle i Zabawki Kreatywne.

– Zielone tereny Białołęki przyciągają rodziny z dziećmi. Jest to dzielnica Warszawy, w której zamieszkuje najwyższy odsetek osób w wieku do 18 roku życia – wynosi on aż 30 proc., podczas gdy średnia dla całej Warszawy stanowi 20 proc. Wychodząc naprzeciw naszym klientom, postanowiliśmy otworzyć kolejny salon z artykułami dla najmłodszych – powiedział Roman Bugajczyk, Członek Zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej.

„Junior” to młoda polska marka oferująca wysokiej jakości ubrania, zabawki oraz artykuły dziecięce. Asortyment sklepu uzupełniany jest ze szczególnym uwzględnieniem właściwości produktów takich jak: bezpieczeństwo, edukacja, kreatywność i rozwój. Pierwszy sklep marki został otwarty w Galerii Jurajskiej, na lokalizacje drugiego salonu w Polsce najemcy wybrali Galerię Północną. Marka planuje rozwijać sieć sklepów o kolejne lokalizacje.

– Do otwarcia salonu w Galerii Północnej skłonił nas potencjał młodej dzielnicy zamieszkiwanej w dużej mierze przez rodziny z dziećmi. Szeroki asortyment naszego sklepu umożliwi młodym rodzicom skompletowanie całej wyprawki, począwszy od smoczka kończąc na wózku czy foteliku samochodowym – powiedziała  Agata Fijałkowska, właścicielka marki Junior. – Wierzymy, że nowy sklep idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Białołęki i wszystkich pozostałych klientów, a także uzupełni dotychczasową ofertę centrum handlowego – dodała Agata Fijałkowska.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików  i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

GTC jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl