Bobby Burger rozwija sieć. Nowe lokale w Kielcach i Gdańsku

Polska sieć burgerowni rośnie w siłę. Bobby Burger podbija stolicę województwa świętokrzyskiego oraz wkracza do Gdańska z nowym lokalem własnym.

W drugiej połowie lipca br. największa polska sieć burgerowni otworzyła lokale w kolejnych polskich miastach. Nowe lokale Bobby Burger zostały otwarte w Kielcach oraz w Gdańsku, co oznacza, że pod skrzydłami sieci działają już 42 lokale w całej Polsce. Jednocześnie właściciel marki zapowiada, że to nie koniec otwarć w tym roku.

Kielecki lokal Bobby Burger zajmuje powierzchnię 75 mkw. i usytuowany jest w samym centrum miasta – na Rynku 7. Dzięki przestronnemu ogródkowi można rozsmakować się tam w burgerach w otoczeniu zabytkowej, XIX i XX – wiecznej zabudowy. Z kolei Trójmiasto, a dokładniej Gdańsk, zyskało nową burgerownię w Galerii Madison na malowniczym Starym Mieście, przy ul. Rajskiej 10. Galeria położona jest przy trasach turystycznych, dzięki czemu przyciąga uwagę nie tylko miejscowych, ale też turystów. Gdański lokal ma 118,51 mkw. Znajduje się poza strefą food court, co umożliwiło stworzenie własnej, oryginalnie zaaranżowanej przestrzeni.

Dynamiczny rozwój marki Bobby Burger

Marka Bobby Burger dynamicznie rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych. – Nasza strategia rozwoju jest realizowana zgodnie z planem. W tym roku otworzyliśmy już sześć lokali w całej Polsce. Poza Kielcami i Gdańskiem, w pierwszej połowie roku otworzyliśmy nowy lokal własny w Poznaniu, dwa lokale własnościowe w Warszawie, oraz  burgerownię w systemie kontenerowym w Szczecinie – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger. Jak zapowiada, to nie koniec ekspansji marki. – W najbliższym czasie mamy w planach otwarcie trzeciej burgerowni w Łodzi, trzeciego lokalu własnego w Poznaniu oraz kolejnego lokalu własnego w Warszawie, w CH Sadyba. Do 2022 roku chcemy powiększyć sieć burgerowni z obecnych 42 do 67 lokali – dodaje.

Bobby Burger

Zarówno w ofercie lokalu w Kielcach, jak i w Gdańsku, znajdziemy kultowe już, klasyczne burgery ze 100 proc. wołowiną,  propozycje drobiowe, oraz 4 pozycje wegetariańskie – Vedżesikę, Brajana, Grażynę i Janusha. Fani nowych smaków i niestandardowych połączeń z pewnością polubią menu sezonowe – zmieniane regularnie co trzy miesiące. – By spełnić oczekiwania wszystkich klientów, w lokalach Bobby Burger istnieje możliwość wyboru rodzaju pieczywa np. zamiana bułki na bezglutenową oraz modyfikacja wszystkich burgerów poprzez wymianę składników – od serów, po sosy, warzywa i kotlety. W menu dostępne są również m.in. frytki z autorską przyprawą, kawa z ekspresu kolbowego czy lemoniada – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

O marce Bobby Burger

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 19 polskich miast, takich jak m.in. Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Szczecin, Kraków, Wrocław, Bydgoszcz czy Lublin. Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl