Nowe Biedronki w formacie 2.0 na Dolnym Śląsku

Z sukcesem zakończyły się remonty dwóch dolnośląskich Biedronek – we wrocławskich Wojszycach przy ul. Parafialnej 21 i w Oleśnicy przy ul. Jana Kilińskiego 4-4b. Obydwie placówki w nowej odsłonie uruchomiono 30 lipca.

W nowo otwartych sklepach zostały zastosowane ekologiczne rozwiązania, a ich wnętrze dostosowane do formatu 2.0, dzięki czemu są bardziej przyjazne dla klientów.

– Cieszymy się, że z każdym dniem przybywa Biedronek 2.0, takich jak te, otwarte we Wrocławiu i w Oleśnicy. Zakupy w zmodernizowanych placówkach, dzięki bardziej przyjaznej przestrzeni oraz bogatszej ofercie produktów, to dla klientów nie tylko większy komfort, ale także prawdziwa przyjemność. Poza tym w trakcie remontu postawiliśmy na ekologię – zastosowaliśmy m.in. oświetlenie LED oraz wymieniliśmy urządzenia chłodnicze na te wykorzystujące ekologiczny gaz CO2 – komentuje Cezary Kucper, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego sklepów Biedronka zlokalizowanych na Dolnym Śląsku.

Powierzchnia sali sprzedaży wrocławskiej Biedronki zlokalizowanej przy ul. Parafialnej powiększyła się do ponad 570 mkw. Zmodernizowana placówka ma 5 kas, a zmotoryzowani klienci mogą korzystać z parkingu, liczącego 71 miejsc postojowych. Po remoncie sala sprzedaży oleśnickiej Biedronki liczy 618,83 mkw. W sklepie zamontowano 5 kas.

Ponad 2,9 tys. Biedronek w Polsce w tym kilkadziesiąt w centrach i galeriach handlowych

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl