Galeria Klif łączy customer experience offline ze światem online

Galeria Klif w Warszawie

Aktywne angażowanie influencerów oraz łączenie treści offline i online dostępnych na każdym kroku, to odpowiedź marki Klif na bieżące potrzeby klientów i zmieniający się rynek.

W ramach unikatowych na polskim rynku serwisów Klif i Fashion Studio oraz Klif | Glam Studio marka zaangażowała do współpracy znanego stylistę Grzegorza Blocha oraz wizażystkę Magdę Pieczonkę. Przy ich wsparciu wprowadza cykl materiałów wideo, konsultacji, a także warsztatów, które na bieżąco będą prezentowane klientom już od jesieni br. Tymczasem w lipcu, w mediach społecznościowych marki prezentowane były materiały przygotowane w ramach Klif | Fashion Studio. W ten sposób Klif rozszerza swoją dotychczasową ofertę i przenosi wyjątkowy customer experience, towarzyszący klientom, teraz także do sieci.

Unikatowy customer experience

W dobie nowych technologii i wciąż rosnącej popularności influencer marketingu Galerie Klif stawiają na współpracę z liderem opinii oraz specjalistą w zakresie mody i stylizacji – Grzegorzem Blochem. Za sprawą wyjątkowego podejścia do współpracy, prezentowania dedykowanych i angażujących treści wideo marka buduje otwartą, modową społeczność Klif. Na profilach społecznościowych Galerii pojawiły się m.in. porady stylizacyjne, prezentacje najgorętszych trendów i wyprzedażowych perełek, jak również sekrety doboru odpowiedniej stylizacji. Sprytne łączenie materiałów online z aktualną ofertą, jak również promocjami i konkursami w Galeriach Klif oraz unikatowym customer experience pozwala na aktywne wspieranie odwiedzających na każdym kroku.

– Galerie handlowe coraz częściej decydują się na współpracę ze stylistami. Jednak znaczna część centrów zapomina o ich aktywnym angażowaniu i bieżącym dostarczaniu atrakcyjnych, wartościowych treści – mówi stylista Grzegorz Bloch.- Personal shopping nie sprowadza się jedynie do zakupów, ale przede wszystkim do wspierania osób, które chcą zasięgnąć spersonalizowanych informacji łączących świat mody oraz urody. W ramach Klif | Fashion Studio dzielę się swoją wiedzą i idącym za nią doświadczeniem, podpowiadam, co jest aktualnie w trendach i pomagam odpowiednio dobrać ubranie do sylwetki, aby stworzyć wyjątkowy look. Podobną ideą kieruję się przygotowując tutoriale online dla klientów Galerii Klif, dzięki którym gotowe propozycje znajdują się dosłownie na każdym ich kroku – dodaje stylista.

Więcej informacji na temat Klif I Fashion Studio oraz tutoriali ze stylizacjami przygotowanymi przez Grzegorza Blocha dostępnych jest na stronie Galerii Klif w Warszawie www.klif.pl oraz w mediach społecznościowych Galeria Klif w Warszawie: Facebook i Instagram oraz w Gdyni: Facebook i Instagram.

18,5 tys. mkw. przestrzeni

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Galeria Klif w Warszawie rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych Najemców.

Obecnie na przestrzeni 18,5 tys. mkw. dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Dorota Goldpoint, Lidia Kalita, Max Mara, Michael Kors, Imperium oraz Imperium Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Royal Collection, Olsen, Solar, S’portofino, Vistula, United Colors of Benetton. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: Tous, Selfie Jewellery, W. Kruk, Pandora i La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, Duka, Rosenthal. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl