Sklep internetowy Komputronik dobrze oceniany przez konsumentów

Według badania „Customer Happiness Index” spośród 160 różnych marek sklasyfikowanych w 16 kategoriach Komputronik znalazł się na pierwszym miejscu w branży RTV AGD. „Customer Happiness Index” to ogólnopolski raport poświęcony ocenie doświadczeń zakupowych przez polskich konsumentów.

W badaniu „Customer Happines Index” wzięło udział 2 tys. aktywnie kupujących internautów, którzy ocenili marki w dziewięciu obszarach: wygląd sklepu, profesjonalizm obsługi, dostępność asortymentu w sklepie stacjonarnym i internetowym, intuicyjność sklepu internetowego, możliwość pozostawienia opinii, jakość produktu, oferowane promocje i reklamacje. Respondenci ocenili 16 kategorii zakupowych oraz 160 marek z których korzystają̨. Poszczególne marki zostały przyporządkowane do kategorii zgodnie z zakresem usług i typem produktów, jakie oferują̨, a także tego, jaką ofertę komunikują̨.

Klienci doceniają sklep internetowy Komputronik

Spośród wszystkich marek przypisanych do kategorii RTV AGD Komputronik został najwyżej oceniony przez ankietowanych. Najlepsze wyniki marka odnotowała w obszarach: dostępności asortymentu w sklepie internetowym, reklamacji i możliwości pozostawienia opinii. Komputronik uzyskał także najwyższy wskaźnik poleceń Net Promoter Score (NPS) osiągając poziom 50 punktów. NPS liczony jest jako różnica między odsetkiem promotorów, czyli osób oceniających daną markę̨ na 9 lub 10 w skali 0-10 oraz krytyków – oceniających markę̨ na 0-6 w tej samej skali.

– Bardzo dziękujemy klientom za zaufanie. Ta nagroda pokazuje, że przyjęta przez nas strategia odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów. Z badań jasno wynika, że klienci przywiązują coraz większą uwagę do poza cenowych czynników zakupowych, które zamierzamy dalej rozwijać. Wierzę, że w kolejnej edycji badania ponownie uda nam się zająć pierwsze miejsce w kategorii RTV AGD – komentuje Sławomir Komiński, Dyrektor Zarządzający Digital Commerce.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę badawczą Mobile Institute.

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym oraz produktami RTV i AGD w kraju. Obecnie marka posiada prawie 140 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl