Wawel nawiązuje współpracę z Cinema City

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż słodyczy. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce.

Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.

Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.

Ekspozytory Wawel w kinach Cinema City

Koncept „Wolność Wyboru” marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego mixu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach.

– Koncesja  na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe – komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

Wawel to jedna z najstarszych w Polsce firm produkujących słodycze, m.in. czekolady, kultowe czekoladki Malaga, Tik Taki i Kasztanki czy owocowe galaretki Fresh & Fruity. Spółka otwiera własne lokale handlowe m.in. w centrach i galeriach handlowych. Sieć sklepów marki Wawel to aktualnie 15 lokalizacji. Sklepy sieci znajdują się m.in. w Krakowie, Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy czy Zakopanem. Lokale sieci mają od 40 do 70 mkw. powierzchni sprzedaży. Format jest rozwijany przez spółkę Wawel SA.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl